AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Hei som jeg tidligere nevnte så sliter jeg med OCD , gikk på cipralex 40 mg , men byttet til Brintellix 10 mg pga bivirkninger , gikk på det 3 piller om dagen i 2 uker , deretter nå 30 mg per dag( siden tirsdag) , men den gir det samme tvangstankene som jeg hadde, altså kaste øreproppene rundt halsen på en jeg er veldig glad i og presse rundt og ellers slå personen med en flaske på hode, hvorfor for man de tankene , jeg vil jo aldri i livet skadet den personen og eller noen !!! Det verste er når jeg står med kniv, da får jeg rare tanker og til slutt får jeg hodepine av tvangstanker/ angst !! Finners ikke noe behandling som kan gi meg min normale liv tilbake ?? Han det pga. Jeg tok ikke på solbrill søndag- tirsdag ( da følte jeg bedre på Brintellix 10mg*3, men nå som jeg startet med de rødpillene, altså Brintellix 20 mg, så er tvangstankene tilbake !!! ) Det er jo samme pille , så hvorfor i all verden for jeg de tankene !!! Noen ganger kan jeg føle at jeg mister styringen, da får jeg mer angst om " herregud tenk om jeg kommer til å gjøre noe så dumt når jeg blir fjern !! ", Er det tvangstanker ?? Anonymkode: 6f08d...fce 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.