Gå til innhold

Sliter ut med tvangstanker og angst !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei som jeg tidligere nevnte så sliter jeg med OCD , gikk på cipralex 40 mg , men byttet til Brintellix 10 mg pga bivirkninger , gikk på det 3 piller om dagen i 2 uker , deretter nå 30 mg per dag( siden tirsdag) , men den gir det samme tvangstankene som jeg hadde, altså kaste øreproppene rundt halsen på en jeg er veldig glad i og presse rundt og ellers slå personen med en flaske på hode, hvorfor for man de tankene , jeg vil jo aldri i livet skadet den personen og eller noen !!! Det verste er når jeg står med kniv, da får jeg rare tanker og til slutt får jeg hodepine av tvangstanker/ angst !! Finners ikke noe behandling som kan gi meg min normale liv tilbake ?? Han det pga. Jeg tok ikke på solbrill søndag- tirsdag ( da følte jeg bedre på Brintellix 10mg*3, men nå som jeg startet med de rødpillene, altså Brintellix 20 mg, så er tvangstankene tilbake !!! ) Det er jo samme pille , så hvorfor i all verden for jeg de tankene !!! Noen ganger kan jeg føle at jeg mister styringen, da får jeg mer angst om " herregud tenk om jeg kommer til å gjøre noe så dumt når jeg blir fjern !! ", Er det tvangstanker ?? 

Anonymkode: 6f08d...fce

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...