Gå til innhold

Finnes det en pille...

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 hours ago, Trine said:

Dette høres jo ganske genialt ut :) Tusen takk, jeg skal laste ned LastPass :)

Ja, jeg er iallefall veldig fornøyd med LastPass. :) Bare hyggelig. :)

Anonymkode: 239f8...cf9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår virkelig problematikken din altså, men om ting er så ille, kan du kanskje be om en korttidsinnleggelse, der kan de muligens hjelpe deg veldig godt, en korttidsinnleggelse kan gå, hvis du er seriøst med at du vurderer at du ikke vil leve lenger. og medisiner ikke har fungert, er det mye mulig at de kan finne ut hva som feiler deg på psykiatrisk på veldig kort tid, samtidig som de prøver en del medisiner. kjenner flere  som har vært på psykiatrisk uten å ha psykose, og de har hatt en vesentlig bedring. er mye mulig at du vil bli prioritert på psykiatrisk om du har gode muligheter til å jobbe igjen med riktig hjelp, samtidig som ikke noe annet har fungert, men du må være ekstremt flink til å forklare hva, og hvorfor ting ikke fungerer for deg.

Mvh, har som var litt kranglete i stad.

Anonymkode: c6168...04d

Psykiateren snakket om innleggelse i vinter, men jeg er redd for at om jeg sender bort hunden min fordi jeg skal legges inn så er det plutselig veldig mye lettere å ta selvmord. Nå må jeg holde meg i live fordi jeg har et ansvar. Men om jeg vet at han er trygt plassert hos noen andre så har jeg muligheten. Kanskje jeg får ta det opp med behandleren igjen neste gang jeg skal dit. Men jeg vet ikke om jeg klarer forklare hvorfor ting ikke fungerer for meg. Jeg har skrevet en hel haug som fastlegen ville legge ved en henvisning engang. Jeg er så dårlig på å snakke og få fram det jeg bør få fram.

Vi blir alle litt kranglete innimellom.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut. :) Omtrent slik jeg hadde det på Lamictal. :) Det eneste jeg hadde å utsette var at kortidsminnet ble dårlig, og at jeg glemte enkle ting som kortkoder når jeg skulle betale og det neste jeg skulle til å si. Og ikke minst at jeg var "så heldig" å være blant dem som fikk alvorlige bivirkninger, og måtte seponere den. 

Anonymkode: 239f8...cf9

Hukommelsen er helt på trynet til meg også, litt derfor jeg gir litt f... også. 

Men har ingen bivirkninger som kan være katastrofale, heldigvis.

Anonymkode: c256a...94d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...