Gå til innhold

NHB: tom for zoloft.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg oppdaget igår at jeg hadde gått tom for zoloft. Går på 50 mg. Det vil si at jeg ikke fikk tatt igår kveld, og jeg får heller ikke tatt nå ikveld. Er det farlig å hoppe over to dager? Jeg får dratt på apoteket i morgen tidlig, så jeg kan ta en dose da. Eller bør jeg vente til i morgen kveld og ta dosen på kvelden som jeg pleier. Mvh😊

Anonymkode: e0041...964

Skrevet

Jeg ville tatt så raskt du får tak i medisiner, så fortsetter du dagen etterpå om kvelden. 

Kan jeg spørre hvorfor du tar den om kvelden? Et lite tips om du sliter med søvnen er å ta den om morgenen.

Anonymkode: 1b1bb...b0d

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt så raskt du får tak i medisiner, så fortsetter du dagen etterpå om kvelden. 

Kan jeg spørre hvorfor du tar den om kvelden? Et lite tips om du sliter med søvnen er å ta den om morgenen.

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg tar den om kvelden, det har i grunn bare blitt sånn.. Men jeg sliter litt med søvn, så da skal jeg prøve å ta den på morgenen istedenfor. Takk for tips :) men vet du om det er farlig for kroppen å gå glipp av to doser?

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg tar den om kvelden, det har i grunn bare blitt sånn.. Men jeg sliter litt med søvn, så da skal jeg prøve å ta den på morgenen istedenfor. Takk for tips :) men vet du om det er farlig for kroppen å gå glipp av to doser?

Meg bekjent er det ikke farlig, men noen kan kanskje oppleve det som litt ubehagelig. Men om du ikke opplever noe nå, så går dette helt greit.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke farlig. Det kan gi litt ubehag.

Ta neste tablett straks du får tak i den.

Skrevet
5 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ok, tusen takk for svar :)

Skrevet
6 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg har fått vanvittige magekramper utover kvelden, og har måttet løpe på do flere ganger. Kan dette ha noen sammenheng med uteblitte doser tror du? Lurte kanskje på om det kunne ha vært noe jeg har spist, men ingen andre i familien har fått noen symptomer..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke utenkelig at det kan ha noe med mangel på Zoloft å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...