AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 Hei. Jeg oppdaget igår at jeg hadde gått tom for zoloft. Går på 50 mg. Det vil si at jeg ikke fikk tatt igår kveld, og jeg får heller ikke tatt nå ikveld. Er det farlig å hoppe over to dager? Jeg får dratt på apoteket i morgen tidlig, så jeg kan ta en dose da. Eller bør jeg vente til i morgen kveld og ta dosen på kvelden som jeg pleier. Mvh😊 Anonymkode: e0041...964 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 Jeg ville tatt så raskt du får tak i medisiner, så fortsetter du dagen etterpå om kvelden. Kan jeg spørre hvorfor du tar den om kvelden? Et lite tips om du sliter med søvnen er å ta den om morgenen. Anonymkode: 1b1bb...b0d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville tatt så raskt du får tak i medisiner, så fortsetter du dagen etterpå om kvelden. Kan jeg spørre hvorfor du tar den om kvelden? Et lite tips om du sliter med søvnen er å ta den om morgenen. Anonymkode: 1b1bb...b0d Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg tar den om kvelden, det har i grunn bare blitt sånn.. Men jeg sliter litt med søvn, så da skal jeg prøve å ta den på morgenen istedenfor. Takk for tips men vet du om det er farlig for kroppen å gå glipp av to doser? Anonymkode: e0041...964 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg tar den om kvelden, det har i grunn bare blitt sånn.. Men jeg sliter litt med søvn, så da skal jeg prøve å ta den på morgenen istedenfor. Takk for tips men vet du om det er farlig for kroppen å gå glipp av to doser? Anonymkode: e0041...964 Meg bekjent er det ikke farlig, men noen kan kanskje oppleve det som litt ubehagelig. Men om du ikke opplever noe nå, så går dette helt greit. Anonymkode: 1b1bb...b0d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 Det er ikke farlig. Det kan gi litt ubehag. Ta neste tablett straks du får tak i den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 5 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er ikke farlig. Det kan gi litt ubehag. Ta neste tablett straks du får tak i den. Ok, tusen takk for svar Anonymkode: e0041...964 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 6 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er ikke farlig. Det kan gi litt ubehag. Ta neste tablett straks du får tak i den. Jeg har fått vanvittige magekramper utover kvelden, og har måttet løpe på do flere ganger. Kan dette ha noen sammenheng med uteblitte doser tror du? Lurte kanskje på om det kunne ha vært noe jeg har spist, men ingen andre i familien har fått noen symptomer.. Anonymkode: e0041...964 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 Det er ikke utenkelig at det kan ha noe med mangel på Zoloft å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.