Gå til innhold

Du som er uføretrygdet,sover du mye? Også på dagtid?

Anbefalte innlegg

Har "desverre" kjøpt en alt for deilig rekliner (stressless med innebygget fothviler) Når fothvileren er oppe kan jeg sovne innen 10 minutter,uavhengig om jeg har sovet 6-7-8-9 eller 10 timer kvelden i forveien.Jeg har gått ned til 25 mg Zoloft,da 50 mg gir stive og støle knær.Har aldri brukt kr 6000 mer fornuftig noen gang.

Må sove middag i senga om jeg bare skal sove 1 time,da setter jeg mobilen på 1 time.I reklineren kan jeg resikere å slå den av i søvne og sove videre,fra kl 09.00-13.00 som i dag.Ja jeg la meg kl 03.00 og var søvning 

Både kaffe,medisiner og mat påvirker søvnen.Bevegelse påvirker fordøyelsen mest på meg.10 min gåtur og jeg må snu og løpe til do.

Synes også det er rart at jeg bare går på do  mye annen hver dag.De andre dagene har jeg nesten forstoppelse.

Mye aktivitet stoppes av dårlig kondis og dårlige knær.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...