Gå til innhold

Klarer ikke la være å tvangs-spørre folk om ting.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

25 minutes ago, Trine said:

Hva er det du vil frem til her egentlig? Og hvorfor blander du svarene til deg og den c1d? Er jo ikke rart du blir forvirra når du tror alt som skrives skrives til deg. 

Jeg sier "god dag økseskaft", fordi du er så påståelig, men ikke klarer å holde tråden.

Anonymkode: 17176...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier "god dag økseskaft", fordi du er så påståelig, men ikke klarer å holde tråden.

Anonymkode: 17176...f76

Jaha, må være fint for deg å legge skylda på andre når du går tom for argumenter. Du blander innlegg og har ihvertfall ikke holdt tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du ta alt så bokstavelig og humørløst hele tiden? Dette er internett. Det er ikke DPS.

Anonymkode: 17176...f76

Jeg tror ikke jeg ville vunnet noen konkurranse her om å være mest humørløs :D  Det er ikke jeg som avsporer alle tråder med tilværelsens uutholdelige tomhet.

Jeg forsøker ikke å gjøre dette til noe DPS, jeg vet ingenting om hvordan det er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 minutes ago, laban said:

Jeg forsøker ikke å gjøre dette til noe DPS, jeg vet ingenting om hvordan det er der. 

Når jeg var der var det noen andre som snakket om at de "hadde det godt der"... men det må sees lys av at det var folk i femtiåra med et livslangt rusproblem, slike som stort sett alltid er på kjøret og putter i seg hva som helst de kommer over. Oppegående menn i 20-åra som egentlig burde hatt hele livet foran seg har kanskje ikke så godt av den fjøsdriften.

Ikke at rusmisbrukere er dårlige mennesker, jeg bare påpeker at "behandlingen" (?) kanskje burde vært en annen.

Men, du har jobbet noen tiår nå, så du fortjener en liten ferie.

Anonymkode: 17176...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, du har jobbet noen tiår nå, så du fortjener en liten ferie.

Anonymkode: 17176...f76

Lurer på om du forveksler meg med en annen nå?  Jeg skal verken ha ferie eller pensjonere meg med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, laban said:

Lurer på om du forveksler meg med en annen nå?  Jeg skal verken ha ferie eller pensjonere meg med det første...

Hvor gammel er du?

Tenkte mer på å hvile hodet litt, på DPS. Strikke, og spise godt kokt lapskaus fra tralla.

Anonymkode: 17176...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Tenkte mer på å hvile hodet litt, på DPS. Strikke, og spise godt kokt lapskaus fra tralla.

Anonymkode: 17176...f76

Nærmere 60 enn 50.  Jeg skal verken på DPS, seniorsenteret eller kirkegården på denne siden av 2025. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, laban said:

Nærmere 60 enn 50.  Jeg skal verken på DPS, seniorsenteret eller kirkegården på denne siden av 2025. 

Men noen blir jo "lagt inn" (det insinueres at man kanskje skal ligge nede, i overført betydning legge seg paddeflat og ikke klage på fjøsdriften) i en alder av 18...

Anonymkode: 17176...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trine skrev:

Jaha, må være fint for deg å legge skylda på andre når du går tom for argumenter. Du blander innlegg og har ihvertfall ikke holdt tråden.

Jøss som dere raller.

Anonymkode: 5da24...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...