Gå til innhold

Sprakk i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av en narsissistisk person nå, det er meg meg meg, har et stort ego. I dag sprakk jeg, skrev på FB at hun hadde et stort ego. Det var i forbindelse med at hun og ble forbannet på meg pga noe jeg skrev, jeg pleier ikke eksplodere men gjorde det i dag. Så fikk jeg melding av bror min om at hun satt og gråt etter det jeg skrev, og han hadde måttet ta nitroglyserin og hadde angst. Herregud for et styr, skal jeg ikke si det jeg mener bare ta imot? Har virkelig prøvd å sende henne kjærlighet, og tenke på det på en åndelig måte...hun er som hun er. Men i dag sprakk jeg, det er jo hun som er offeret her ifølge henne selv. Men jeg er bare så lei, nå blir det enda vanskeligere å forholde seg til henne. Er sikker på at hun er narsissistisk, da er vel det psykologisk sett rett å bare lytte til alt som blir sagt? Bare forholde seg rolig? Men jeg er bare et menneske jeg og. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er sikker på at hun er narsissistisk, da er vel det psykologisk sett rett å bare lytte til alt som blir sagt? Bare forholde seg rolig? Men jeg er bare et menneske jeg og. 

Hun høres ut som en skikkelig drama-queen og det gjør broren din også dersom det førte til at han fikk angstafall og måtte ta nitroglyserin! De hadde antagelig bare godt av å bli satt på plass og jeg synes du skal klappe deg selv på skuldra jeg, du har satt en grense og viser at du mener det. Bra jobba synes jeg! :)  

Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hun høres ut som en skikkelig drama-queen og det gjør broren din også dersom det førte til at han fikk angstafall og måtte ta nitroglyserin! De hadde antagelig bare godt av å bli satt på plass og jeg synes du skal klappe deg selv på skuldra jeg, du har satt en grense og viser at du mener det. Bra jobba synes jeg! :)  

Jo takk :) 

Dette var bare så ulikt meg, lurer på hva de tenker nå. Ja de er drama-queen begge to, og de lyger om selv små ting...alle skjønner at de lyger. Hadde vel bare fått nok i dag, kommer ikke til å unnskylde meg heller. Det føles ikke rett, hun får bare være vonbråten. 

Skrevet

Enig med Lillemus, du burde klappe deg selv på skulderen :) Jeg tror det skal mye til før du sier ifra. Må si jeg ble litt stressa da jeg så overskriften, men etter å ha lest innlegget ble jeg stolt av deg :D

Skrevet
10 minutter siden, Trine skrev:

Enig med Lillemus, du burde klappe deg selv på skulderen :) Jeg tror det skal mye til før du sier ifra. Må si jeg ble litt stressa da jeg så overskriften, men etter å ha lest innlegget ble jeg stolt av deg :D

Takk for det :) Håper jeg får sove i natt, føler jeg svever litt over meg selv. Tar på å hisse seg opp! Så kommer det en tid etterpå også, vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Men men. 

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) Håper jeg får sove i natt, føler jeg svever litt over meg selv. Tar på å hisse seg opp! Så kommer det en tid etterpå også, vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Men men. 

Haha, ja det tar veldig på, men det tar på å holde ting inne også :) Tiden som kommer får du nesten bare ta som den kommer. Bare tenk at du faktisk ikke har gjort noe galt. Drama queens blir sure når noen plutselig ikke finner seg i tullet dems, sånn er det bare. Det gir dem ikke rett til å kjøre over alle andre fordet ;) Er en liten tøffing du :D

Skrevet
11 minutter siden, Trine skrev:

Haha, ja det tar veldig på, men det tar på å holde ting inne også :) Tiden som kommer får du nesten bare ta som den kommer. Bare tenk at du faktisk ikke har gjort noe galt. Drama queens blir sure når noen plutselig ikke finner seg i tullet dems, sånn er det bare. Det gir dem ikke rett til å kjøre over alle andre fordet ;) Er en liten tøffing du :D

Hehe jo takk for det :D . Får ta det som det kommer ja selv hvordan det blir fremover. Blir vel mer drama,det orker jeg ikke. Da får jeg gå over til åndelige teknikker, helt til jeg sprekker igjen..phu. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hehe jo takk for det :D . Får ta det som det kommer ja selv hvordan det blir fremover. Blir vel mer drama,det orker jeg ikke. Da får jeg gå over til åndelige teknikker, helt til jeg sprekker igjen..phu. 

Neida, da sier du bare "Hold kjeft, jeg gidder ikke mer drama" :D

Nicklusheletida
Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Er så lei av en narsissistisk person nå, det er meg meg meg, har et stort ego. I dag sprakk jeg, skrev på FB at hun hadde et stort ego. Det var i forbindelse med at hun og ble forbannet på meg pga noe jeg skrev, jeg pleier ikke eksplodere men gjorde det i dag. Så fikk jeg melding av bror min om at hun satt og gråt etter det jeg skrev, og han hadde måttet ta nitroglyserin og hadde angst. Herregud for et styr, skal jeg ikke si det jeg mener bare ta imot? Har virkelig prøvd å sende henne kjærlighet, og tenke på det på en åndelig måte...hun er som hun er. Men i dag sprakk jeg, det er jo hun som er offeret her ifølge henne selv. Men jeg er bare så lei, nå blir det enda vanskeligere å forholde seg til henne. Er sikker på at hun er narsissistisk, da er vel det psykologisk sett rett å bare lytte til alt som blir sagt? Bare forholde seg rolig? Men jeg er bare et menneske jeg og. 

Uansett hvem som hadde tett og hvem som hadde feil. Jeg hadde ikke tatt en slik konfrontasjon åpent på facebook. 

Gjest Gargamel
Skrevet

Enig med Nicklusheletida. Man bør ikke skrive sånt på Facebook. Hvis du trenger å forsvare deg så lønner det seg å være høflig og korrekt selv om den andre ikke er det.

Jeg synes ikke det du skrev var veldig ille i den situasjonen. 

Skrevet
10 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Uansett hvem som hadde tett og hvem som hadde feil. Jeg hadde ikke tatt en slik konfrontasjon åpent på facebook. 

9 minutter siden, Gargamel skrev:

Enig med Nicklusheletida. Man bør ikke skrive sånt på Facebook. Hvis du trenger å forsvare deg så lønner det seg å være høflig og korrekt selv om den andre ikke er det.

Det synes jeg kommer helt an på foranledningen. Dersom den andre var den som begynte og var skikkelig utidig så synes jeg ikke det var det minste rart om Stjernestøv sprakk der og da. Jeg tviler sterkt på at hun bare slengte ut av seg noe så heftig på fb uten videre, det er slett ikke sånn jeg kjenner henne herfra i alle fall.

Skrevet
11 timer siden, Trine skrev:

Neida, da sier du bare "Hold kjeft, jeg gidder ikke mer drama" :D

Ja det hadde vært noe...kan iallefall si jeg orker ikke mer drama :) 

Skrevet
11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Nei det ble dumt de, men hun spiller et spill. Tenkte det var like greit at folk så hvordan hun er. 

Skrevet
58 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja pleier å være høflig og korrekt, er ganske tålmodig men i går sprakk jeg. Det gjalt ikke bare det temaet, men ting har bygd seg opp. 

Hun har jo et stort ego, men det var jo da hun begynte å grine og ble helt ifra seg. Så jeg traff hodet på spikeren. 

Skrevet
50 minutter siden, Lillemus skrev:

Det synes jeg kommer helt an på foranledningen. Dersom den andre var den som begynte og var skikkelig utidig så synes jeg ikke det var det minste rart om Stjernestøv sprakk der og da. Jeg tviler sterkt på at hun bare slengte ut av seg noe så heftig på fb uten videre, det er slett ikke sånn jeg kjenner henne herfra i alle fall.

Nei det var en grunn for det :) 

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg er enig i at de virker som drama-queens begge to. Man er ganske så sart hvis man får angst og hjerteproblemer av det du skrev :-D

Det som er dumt med sånne feider er at noen blir sure i årevis, og at søsken mister kontakten pga tull. Det skjer særlig etter at folk har passert en viss alder. 

Skrevet (endret)
31 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg er enig i at de virker som drama-queens begge to. Man er ganske så sart hvis man får angst og hjerteproblemer av det du skrev :-D

Det som er dumt med sånne feider er at noen blir sure i årevis, og at søsken mister kontakten pga tull. Det skjer særlig etter at folk har passert en viss alder. 

Ja søstera hadde jo skrevet om hun måtte vurdere om hun ville ha sånne folk i livet sitt, men det gjør ikke noe for meg om hun forsvinner. Men har jo en nevø og en bror. 

Fremstiller seg selv som et offer nå, det var ikke uventet...det er alle andre det er noe galt med. Hun om det. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Kan man spørre hva du skrev som gjorde henne forbannet i utgangspunktet. Eller blir det for lett gjenkjennelig kanskje?

Jeg forstår simpelthen ikke at folk vil utlevere seg på Fb i det hele tatt og familiære greier og oppgjør burde definitivt ikke tas der.

Anonymkode: a29d4...5b3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan man spørre hva du skrev som gjorde henne forbannet i utgangspunktet. Eller blir det for lett gjenkjennelig kanskje?

Jeg forstår simpelthen ikke at folk vil utlevere seg på Fb i det hele tatt og familiære greier og oppgjør burde definitivt ikke tas der.

Nei vil ikke være mer personlig nå. 

Nei det burde heller vært tatt på sms, eller face to face-

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei vil ikke være mer personlig nå. 

Nei det burde heller vært tatt på sms, eller face to face-

Skjønner den 😀 og er helt enig i at dette burde vært tatt mer privat. God helg Stjerne 🍁😀☀️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...