Gå til innhold

NHD - Hva synes du om en lege som gir 200 x 25mg Sobril per uke?

Anbefalte innlegg

YoplaitDouble
Skrevet (endret)
På 25.10.2016 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Så bra at du har fått et så godt førsteinntrykk! Hvordan så vedkommende på bruken av sobril i så store doser?

Anonymkode: ef60a...b5d

Fikk ikke direkte spørsmål om dose, annet enn nedtrapping når vi finner annen medisin som funker. Det har begynt å bli problemtisk i jobbsammenheng, fordi jeg er sløv. Får gjort det jeg skal, men har gått så langt som å sette timeren på mobilen på 15 min og sove på gulvet på handicap-toalettet. Da er det ganske ILLE. Jeg tror jeg rett og slett doserer dosene mine med for mye på en gang og burde spre dem bedre utover :)

Men i dag - som et eksperiment. Prøvde jeg null Sobril for ettermiddagen. Klart jeg merker abstinenser av det, men følte meg mye mer klar i hodet. Må begrense dosen mer enn hittil, og trappe ned med hjelp fra DPS Vindern når den tid kommer. Paralgin Forte ville hun faktisk ha vekk fortere enn Sobril. Og som jeg opplever alle steder - sovemedisinser som Imovane og Stilnoct driter de mer eller mindre i om jeg bruker :)

Endret av YoplaitDouble
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da er du vel klar for en dosereduksjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...