YoplaitDouble Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 (endret) På 25.10.2016 den 15.51, AnonymBruker skrev: Så bra at du har fått et så godt førsteinntrykk! Hvordan så vedkommende på bruken av sobril i så store doser? Anonymkode: ef60a...b5d Fikk ikke direkte spørsmål om dose, annet enn nedtrapping når vi finner annen medisin som funker. Det har begynt å bli problemtisk i jobbsammenheng, fordi jeg er sløv. Får gjort det jeg skal, men har gått så langt som å sette timeren på mobilen på 15 min og sove på gulvet på handicap-toalettet. Da er det ganske ILLE. Jeg tror jeg rett og slett doserer dosene mine med for mye på en gang og burde spre dem bedre utover Men i dag - som et eksperiment. Prøvde jeg null Sobril for ettermiddagen. Klart jeg merker abstinenser av det, men følte meg mye mer klar i hodet. Må begrense dosen mer enn hittil, og trappe ned med hjelp fra DPS Vindern når den tid kommer. Paralgin Forte ville hun faktisk ha vekk fortere enn Sobril. Og som jeg opplever alle steder - sovemedisinser som Imovane og Stilnoct driter de mer eller mindre i om jeg bruker Endret 27. oktober 2016 av YoplaitDouble 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Da er du vel klar for en dosereduksjon? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.