AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Kunne ønske noen satt på oppskriften . Vet det ikke finnes noen og at jeg må lage den selv basert på en type realitets vurdering i eget hode hvor jeg inkl råd . Samtidig hvem kjenner meg best ? Er ikke det meg ?? Eller er mentaliserings evnen på bærtur ..,? Tror ikke det , siden jeg har klatret opp av opplevd " krise", tapsopplevelser og mislykkethet tidligere . Kanskje er det selvfølelsek sol ikke er adekvat , redd meg selv og mine begrensninger , vil helst bare se styrken , kanskje blir det da ikke likevekt ... Hoder blir forvirret - klarer kanskje ikke inkludere angst og blir livredd for å bli sett med den . Føler isolasjon og sykeliggjøring på mange måter er mer nedbrytende enn å håndtere den indre smerte skam og angst medfører . Men redd for å være for tøff , var ikke slik før. Da kastet jeg angstfølelser overbord , ga full gass og nådde mål jeg satte meg. Angsten bygger seg opp og ned i takt med dette , men tror skammen er ny og altoppslukende . Kanskje den er mest destruktiv ? Anonymkode: d0161...8da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.