Gå til innhold

Å gi friskfokus makt og gjøre skammen og angsten balansert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ønske noen satt på oppskriften . Vet det ikke finnes noen og at jeg må lage den selv basert på en type realitets vurdering i eget hode hvor jeg inkl råd . Samtidig hvem kjenner meg best ? Er ikke det meg ?? Eller er mentaliserings evnen på bærtur ..,? Tror ikke det , siden jeg har klatret opp av opplevd " krise", tapsopplevelser og mislykkethet tidligere . Kanskje er det selvfølelsek sol ikke er adekvat , redd meg selv og mine begrensninger , vil helst bare se styrken , kanskje blir det da ikke likevekt ... Hoder blir forvirret - klarer kanskje ikke inkludere angst og blir livredd for å bli sett med den .

Føler isolasjon og sykeliggjøring på mange måter er mer nedbrytende enn å håndtere den indre smerte skam og angst medfører . Men redd for å være for tøff , var ikke slik før. Da kastet jeg angstfølelser overbord , ga full gass og nådde mål jeg satte meg. Angsten bygger seg opp og ned i takt med dette , men tror skammen er ny og altoppslukende . Kanskje den er mest destruktiv ? 

Anonymkode: d0161...8da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...