Gå til innhold

NHD og gjerne andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ber om svar og føler jeg blir bombardert tilbake 

Skrevet
6 minutter siden, aa-k-j skrev:

Jeg ber om svar og føler jeg blir bombardert tilbake 

Trine kan være skarp og direkte, men hun er snill og rettferdig :) 

Anonymkode: 1fb5a...c31

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt takler jeg ikke. Har dessverre traumer fra sånt :( 6 timers utskjelling og feilaktige anklager setter sine spor :( å være skarp er verste en kan gjøre ovenfor meg. Ikke kjekt å bryte sammen hver gang noen er skarp, men har dessverre aldri fått hjelp med å håndtere det.

Endret av aa-k-j
Skrevet

Begynner å gi opp. Får aldri svar på ting jeg virkelig trenger å vite. Verken fra fastlegen, sykepleieren eller her.  Må vel bare fortsette å gjette meg fram til ting så får det bare gå den veien det går.

Skrevet
11 minutter siden, aa-k-j skrev:

Begynner å gi opp. Får aldri svar på ting jeg virkelig trenger å vite. Verken fra fastlegen, sykepleieren eller her.  Må vel bare fortsette å gjette meg fram til ting så får det bare gå den veien det går.

Hva lirer du på?

Anonymkode: f3657...914

Skrevet
12 minutter siden, aa-k-j skrev:

Sånt takler jeg ikke. Har dessverre traumer fra sånt :( 6 timers utskjelling og feilaktige anklager setter sine spor :( å være skarp er verste en kan gjøre ovenfor meg. Ikke kjekt å bryte sammen hver gang noen er skarp, men har dessverre aldri fått hjelp med å håndtere det.

Slikt må du nesten opplyse om i dine startinnlegg. Du er muligens på feil forum, for NHD kan også være skarp og direkte. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, jeg kan leve med å være skarp og direkte så lenge jeg er snill og rettferdig :)

Skrevet
21 minutter siden, aa-k-j skrev:

Beklager, det har ikke vært meningen å være skarp. Jeg vet at jeg ofte kan oppleves slik. Vet ikke om det er fordi jeg spør så mye. Jeg tenker liksom at om man skal kunne gi et ordentlig svar så må man vite hele sannheten også. Det var ikke på noen som helst måte meningen å få deg til å bryte sammen.

17 minutter siden, aa-k-j skrev:

Det er ikke alt man kan få svar på. Noen ganger må man bare akseptere at man ikke kan vite. Jeg vet at det ikke er lett, men det er lurt å prøve å bare legge det fra seg. Tenke at svaret uansett ikke endrer situasjonen. Prøv heller å bruke energien på å forberede deg til samtalen med dps. Om to uker får du en ny mulighet til å få den hjelpen du trenger.

Skrevet
9 minutter siden, Trine skrev:

Beklager, det har ikke vært meningen å være skarp. Jeg vet at jeg ofte kan oppleves slik. Vet ikke om det er fordi jeg spør så mye. Jeg tenker liksom at om man skal kunne gi et ordentlig svar så må man vite hele sannheten også. Det var ikke på noen som helst måte meningen å få deg til å bryte sammen.

Det er ikke alt man kan få svar på. Noen ganger må man bare akseptere at man ikke kan vite. Jeg vet at det ikke er lett, men det er lurt å prøve å bare legge det fra seg. Tenke at svaret uansett ikke endrer situasjonen. Prøv heller å bruke energien på å forberede deg til samtalen med dps. Om to uker får du en ny mulighet til å få den hjelpen du trenger.

Nei jeg vet det, Trine jeg bare takler ikke sånt, men nå vet du om det iallefall. Jeg spør om konkrete ting og det blir bare snakket bort (ikke her) så nå har jeg bedt om utskrift av journal en plass iallefall. Dette er ting jeg trenger å vite for å forstå min egen psykdom.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slikt må du nesten opplyse om i dine startinnlegg. Du er muligens på feil forum, for NHD kan også være skarp og direkte. 

Aldri hatt problemer med svar fra NHD.

Skrevet

Men dere når en får utskrift av journalen, får man da med alle opplysninger eller er det noen opplysninger en må be om spesifikt? Altså er noen opplysninger på et annet sted en i selve journalen? Håper dere forstår hva jeg mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...