Gå til innhold

NHD/latuda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg føler jeg har små hull i hodet og det svir, kan det ha med økning av latuda å gjøre? 

Latuda er jo ikke så kjent...

Skrevet

Det er også et veldig press i pannen som det tredje øye er i ferd med å poppe ut, hva er dette? 

Og jeg skal være med å handle jaja, blir en rar handletur. Meg og mitt hode :(

Skrevet

Jeg kan forsikre deg om at Latuda ikke har som bivirkning å skape hull i hodet ditt. :) 

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg kan forsikre deg om at Latuda ikke har som bivirkning å skape hull i hodet ditt. :) 

Føler det kommer inn noe og, spesielt i det ene hullet...kjenner noe flyte inn. Og nå er det så vondt og at jeg holder på å klikke, har tatt ibux, paracet og voltaren. Tør ikke ta relpax. 

Skrevet

jeg kjente et hull i hodet da jeg var på skjerma og fikk ut etter å ha vært innelåst i lengre tid, føltes som alt fløt ut av hullet, jeg gråt og gråt. var pga for mye inntrykk, var ikke vant til det, sa pleieren.

Skrevet
3 minutter siden, kovakova skrev:

jeg kjente et hull i hodet da jeg var på skjerma og fikk ut etter å ha vært innelåst i lengre tid, føltes som alt fløt ut av hullet, jeg gråt og gråt. var pga for mye inntrykk, var ikke vant til det, sa pleieren.

Ok. Jeg har ikke hatt noen inntrykk i dag, men stress å vente på telefon. Dagsenteret skulle ringe opp igjen, men gjorde det aldri. Så de driter nok i meg. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har ikke hatt noen inntrykk i dag, men stress å vente på telefon. Dagsenteret skulle ringe opp igjen, men gjorde det aldri. Så de driter nok i meg. 

siden den dagen med hull i huet har jeg hatt kaos i huet iperioder altså, det er noe skikkelig dritt!!!

Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

siden den dagen med hull i huet har jeg hatt kaos i huet iperioder altså, det er noe skikkelig dritt!!!

Ja det er kaos i mitt hode og i dag og skikkelig vondt :( Helvetes dritt!!!

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er kaos i mitt hode og i dag og skikkelig vondt :( Helvetes dritt!!!

du må ha god bedring. ikke noe særlig å ha vondt. jeg har nesten aldri vondt noe sted heldigvis. prise herren.

Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

du må ha god bedring. ikke noe særlig å ha vondt. jeg har nesten aldri vondt noe sted heldigvis. prise herren.

Jo takk! Ja da er du heldig. Samtidig er det det hullet det kommer energi inn, lurer på hva det er. Om det er pga latuda.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jo takk! Ja da er du heldig. Samtidig er det det hullet det kommer energi inn, lurer på hva det er. Om det er pga latuda.

rart jeg synes det hjelper å øke AP for sånt, ikke at det gjør det verre

Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

rart jeg synes det hjelper å øke AP for sånt, ikke at det gjør det verre

Nei jeg forstår ikke helt hva som skjer nå. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du har nok ikke hull i hodet.  ;)

Anonymkode: c1e27...32a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok ikke hull i hodet.  ;)

Anonymkode: c1e27...32a

Nei kjenner jo det når jeg tar på hodet, men det føles sånn ut. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei kjenner jo det når jeg tar på hodet, men det føles sånn ut. 

vet åssen det kjennes ut....

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror jeg er deppa og- 

trodde jeg var nøytral ,men psykologen tok en test som sa jeg var deprimert?

Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

trodde jeg var nøytral ,men psykologen tok en test som sa jeg var deprimert?

Ja trodde ikke jeg var deppa jeg heller, men kjenner det i dag. Alt ser mørkt ut.

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja trodde ikke jeg var deppa jeg heller, men kjenner det i dag. Alt ser mørkt ut.

jeg klarer ikke rydde rommet mitt pga det, håper jeg får begynt på fontex eller wellbutrin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...