stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Å jeg føler jeg har små hull i hodet og det svir, kan det ha med økning av latuda å gjøre? Latuda er jo ikke så kjent... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 Det er også et veldig press i pannen som det tredje øye er i ferd med å poppe ut, hva er dette? Og jeg skal være med å handle jaja, blir en rar handletur. Meg og mitt hode 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 Nei orker ikke handle 0 Siter
ISW Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg kan forsikre deg om at Latuda ikke har som bivirkning å skape hull i hodet ditt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Jeg kan forsikre deg om at Latuda ikke har som bivirkning å skape hull i hodet ditt. Føler det kommer inn noe og, spesielt i det ene hullet...kjenner noe flyte inn. Og nå er det så vondt og at jeg holder på å klikke, har tatt ibux, paracet og voltaren. Tør ikke ta relpax. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 jeg kjente et hull i hodet da jeg var på skjerma og fikk ut etter å ha vært innelåst i lengre tid, føltes som alt fløt ut av hullet, jeg gråt og gråt. var pga for mye inntrykk, var ikke vant til det, sa pleieren. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, kovakova skrev: jeg kjente et hull i hodet da jeg var på skjerma og fikk ut etter å ha vært innelåst i lengre tid, føltes som alt fløt ut av hullet, jeg gråt og gråt. var pga for mye inntrykk, var ikke vant til det, sa pleieren. Ok. Jeg har ikke hatt noen inntrykk i dag, men stress å vente på telefon. Dagsenteret skulle ringe opp igjen, men gjorde det aldri. Så de driter nok i meg. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ok. Jeg har ikke hatt noen inntrykk i dag, men stress å vente på telefon. Dagsenteret skulle ringe opp igjen, men gjorde det aldri. Så de driter nok i meg. siden den dagen med hull i huet har jeg hatt kaos i huet iperioder altså, det er noe skikkelig dritt!!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, kovakova skrev: siden den dagen med hull i huet har jeg hatt kaos i huet iperioder altså, det er noe skikkelig dritt!!! Ja det er kaos i mitt hode og i dag og skikkelig vondt Helvetes dritt!!! 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja det er kaos i mitt hode og i dag og skikkelig vondt Helvetes dritt!!! du må ha god bedring. ikke noe særlig å ha vondt. jeg har nesten aldri vondt noe sted heldigvis. prise herren. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: du må ha god bedring. ikke noe særlig å ha vondt. jeg har nesten aldri vondt noe sted heldigvis. prise herren. Jo takk! Ja da er du heldig. Samtidig er det det hullet det kommer energi inn, lurer på hva det er. Om det er pga latuda. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Jo takk! Ja da er du heldig. Samtidig er det det hullet det kommer energi inn, lurer på hva det er. Om det er pga latuda. rart jeg synes det hjelper å øke AP for sånt, ikke at det gjør det verre 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, kovakova skrev: rart jeg synes det hjelper å øke AP for sånt, ikke at det gjør det verre Nei jeg forstår ikke helt hva som skjer nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Jo takk! Ja da er du heldig. Samtidig er det det hullet det kommer energi inn, lurer på hva det er. Om det er pga latuda. Du har nok ikke hull i hodet. Anonymkode: c1e27...32a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok ikke hull i hodet. Anonymkode: c1e27...32a Nei kjenner jo det når jeg tar på hodet, men det føles sånn ut. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei kjenner jo det når jeg tar på hodet, men det føles sånn ut. vet åssen det kjennes ut.... 1 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 Tror jeg er deppa og- 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Tror jeg er deppa og- trodde jeg var nøytral ,men psykologen tok en test som sa jeg var deprimert? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: trodde jeg var nøytral ,men psykologen tok en test som sa jeg var deprimert? Ja trodde ikke jeg var deppa jeg heller, men kjenner det i dag. Alt ser mørkt ut. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja trodde ikke jeg var deppa jeg heller, men kjenner det i dag. Alt ser mørkt ut. jeg klarer ikke rydde rommet mitt pga det, håper jeg får begynt på fontex eller wellbutrin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.