stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, kovakova skrev: jeg klarer ikke rydde rommet mitt pga det, håper jeg får begynt på fontex eller wellbutrin. Ja håper du får det, får ikke gjort noe i huset. Å lage middag i dag var veldig tungt...mest pga hullene i hodet. Vanskelig å konsentrere seg da. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja håper du får det, får ikke gjort noe i huset. Å lage middag i dag var veldig tungt...mest pga hullene i hodet. Vanskelig å konsentrere seg da. jeg bor i kollektiv så MÅ holde det ryddet i stua og kjøkkenet og badet. slitsomt......men rommet der er det bombete. har ikke ryddet ut etter jeg kom hjem fra syden 1.okt. ble mcdonalds på meg idag. får ta meg en yoghurt nå. får bli sunn mat i morgen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Å jeg føler jeg har små hull i hodet og det svir, kan det ha med økning av latuda å gjøre? Latuda er jo ikke så kjent... Dette skyldes sykdommen og ikke Latuda. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: jeg bor i kollektiv så MÅ holde det ryddet i stua og kjøkkenet og badet. slitsomt......men rommet der er det bombete. har ikke ryddet ut etter jeg kom hjem fra syden 1.okt. ble mcdonalds på meg idag. får ta meg en yoghurt nå. får bli sunn mat i morgen Maten er heller ikke sunn, skulle jo til fastlegen igjen for å veie meg. Tror jeg avbestiller den 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Dette skyldes sykdommen og ikke Latuda. Ok. Trodde sykdommen skulle gå over med latuda. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, kovakova skrev: jeg bor i kollektiv så MÅ holde det ryddet i stua og kjøkkenet og badet. slitsomt......men rommet der er det bombete. har ikke ryddet ut etter jeg kom hjem fra syden 1.okt. ble mcdonalds på meg idag. får ta meg en yoghurt nå. får bli sunn mat i morgen Hvorfor bor du i kollektiv når du eier to leiligheter? Anonymkode: c1e27...32a 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bor du i kollektiv når du eier to leiligheter? Anonymkode: c1e27...32a Fordi 11.000kr rett i lomma 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, kovakova skrev: Fordi 11.000kr rett i lomma Er trygda så dårlig? Anonymkode: c1e27...32a 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er trygda så dårlig? Anonymkode: c1e27...32a 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er trygda så dårlig? Anonymkode: c1e27...32a Yes 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Dette skyldes sykdommen og ikke Latuda. Til Stjernestøv. NHD har nok rett i at det er sykdom at du tror du har hull i hodet. MEN i alle opptrappingsfaser før kroppen er vant til medisindosen kan man føle ulike reaksjoner på doseøkningen (selvfølgelig ulikt fra person til person). Dette pleier å gå over. Jeg tror de fysiske symptomene er reelle, men det skjer en liten kortslutningen fra det du kjenner/føler og til det du tenker/tror det er. Så ja man kan føle seg litt rar når man øker medisin. Det er ikke farlig. Det går over. Det er fint at du kjenner etter, og skjønner at det ikke er fysiske hull :0) 0 Siter
kovakova Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Må kjennes det ut som hjernemassen gjør salto huff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.