Gå til innhold

En fin opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på konsert i kveld og det var helt fantastisk! Jeg dro med barndomsvenninnen min og tre av hennes venninner som jeg aldri har truffet før. Før konserten spiste vi på en restaurant og det var så hyggelig. Jeg var heldigvis i god form og pratet og lo sammen med de andre. For en gjennom herlig kveld dette har vært. Dette kan jeg leve på lenge.

Men selvfølelsen er det så som så med. Lurer på om de andre synes jeg var rar og at det ligger tykt utenpå meg at det feiler meg noe. Barndomsvenninnen min var innlagt i syv måneder med angst og depresjon og det er hun ikke skamfull over. Men jeg føler skam over å ha en bipolar lidelse.

Det var en periode jeg klarte å se på meg selv som normal med en bipolar problematikk som tilleggsbagasje. Jeg vil helst tenke på meg selv som normal uten noe psykisk problematikk overhode.

Skrevet

Så hyggelig å høre at du koste deg på konsert. Godt å gjøre vanlige ting og føle seg normal innimellom. :)

Gjest Kanuttius
Skrevet

Så koselig :) prøv å bevare den gode opplevelsen, det er mange år siden jeg var på noe slikt. Tenk på at de ukjente jentene godtar din vennindes sykdom og de dømmer ikke henne så hvorfor skulle de tenke dumme ting om deg? Det er jo bare ulogisk å godta en type depresjon og ikke en annen type. 

❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...