aa-k-j Skrevet 30. oktober 2016 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Bruker 10 mg Sarotex og 50 mg Quetiapin på kvelden, men har så sterk angst (trolig ikke pga medisinene) så jeg lurte på om det går greit å ta en halv 25 mg Truxal? Har et annet spørsmål også jeg lurer på. Hvis det leveres ut opplysninger (lovlig) fra en journal hva skjer da med de opplysningene dersom journalen og de utleverte opplysningene av ulike grunner sperres etter utleveringen? Vil ikke ha flere spørsmål av noen om dette da jeg er noe ustabil nå og trenger kun svar. Endret 30. oktober 2016 av aa-k-j 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2016 Skrevet 30. oktober 2016 I utgangspunktet mener jeg en skal prøve å unngå å bruke mange ulike preparater. Jeg ville heller økt quetiapin enn å legge til en minidose Truxal. Hvis fastlegen får f.eks en epikrise, og sykehusjournalen i ettertid sperres, vil jo fastlegen fortsatt ha epikrisen. Den vil verken bli slettet fra hennes journalsystem eller fra hennes minne. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Skrevet 30. oktober 2016 7 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: I utgangspunktet mener jeg en skal prøve å unngå å bruke mange ulike preparater. Jeg ville heller økt quetiapin enn å legge til en minidose Truxal. Hvis fastlegen får f.eks en epikrise, og sykehusjournalen i ettertid sperres, vil jo fastlegen fortsatt ha epikrisen. Den vil verken bli slettet fra hennes journalsystem eller fra hennes minne. OK takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.