Gondor Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 ... går bra! Jeg sluttet med alle medisiner i midten av september, men den yngste sønnen min likte ikke hva som skjedde med meg, så da begynte jeg med alt igjen bortsett fra Lamictal. Nå står jeg på fluanxol, cipralex og wellbutrin og har blitt "meg selv" igjen. Forskjellen jeg merker er at maven har blitt roligere, at jeg har fått mindre apetitt og litt mer egenvilje. Det som ikke er bra er døgnrytmen, men det har jeg hatt problemer med før også. Psykiateren min skal skrive ut imovane til meg sånn at jeg får tatt en 2 ukers kur. Livet er absolutt ikke perfekt. Jeg har gode og dårlige dager. Sånn vil det kanskje alltid være? Jeg håper jeg slipper å begynne med lamictal igjen. Jo mindre medisiner jo bedre er det. Jeg tar jo også medisiner mot høyt blodtrykk og lavt stoffskifte så det holder i lange baner. Dosetten min er ikke fullt så stappfull nå og det er godt. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg håper det fortsetter i en positiv retning for deg nå. Spesiel fint å se at barna sier ifra så du kan justere deg. Klem❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 13 timer siden, Gondor skrev: ... går bra! Jeg sluttet med alle medisiner i midten av september, men den yngste sønnen min likte ikke hva som skjedde med meg, så da begynte jeg med alt igjen bortsett fra Lamictal. Nå står jeg på fluanxol, cipralex og wellbutrin og har blitt "meg selv" igjen. Forskjellen jeg merker er at maven har blitt roligere, at jeg har fått mindre apetitt og litt mer egenvilje. Det som ikke er bra er døgnrytmen, men det har jeg hatt problemer med før også. Psykiateren min skal skrive ut imovane til meg sånn at jeg får tatt en 2 ukers kur. Livet er absolutt ikke perfekt. Jeg har gode og dårlige dager. Sånn vil det kanskje alltid være? Jeg håper jeg slipper å begynne med lamictal igjen. Jo mindre medisiner jo bedre er det. Jeg tar jo også medisiner mot høyt blodtrykk og lavt stoffskifte så det holder i lange baner. Dosetten min er ikke fullt så stappfull nå og det er godt. Godt å høre at det går bedre med deg 0 Siter
kovakova Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg savner lamictal fordi jeg gikk ned 15 kg på den, men de tok den fra meg pga innleggelse for mani! 0 Siter
Janus30 Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har bestemt meg for å prøve en periode uten Lamictal selv. Forhåpentligvis blir jeg mindre rotete og språklig klønete. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 Jeg bruker 600 mg Lamictal og regner meg selv for å være litt av en retoriker, om jeg går inn for det. Men det er jo individuelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.