jahvemerjeg Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 Jeg sliter som bare det med å få hverdagen til å fungere da jeg ikke har ork eller lyst til å gjøre noe som helst , alt som bør gjøres i hjemmet er et slit og jeg er sterkt asosial noe som er vanlig når jeg har barn. I tillegg har jeg mann som er borte i ukesvis på grunn av jobb . Ofte så er jeg så sliten at jeg bare ønsket at jeg var dø. Nå tenker jeg at jeg kanskje bør prøve medisiner igjen , av de medisinene jeg har prøvd før så er det Abilify som hjalp best på den sosiale biten ,men jeg fikk så urolige bein at det ble flau å være sosial . Andre medisiner som Seroquel hjelper bare på stemmer og sånn. Er det noe som er verd å prøve ? Psykologen min vil også at jeg begynner på kurs i IMR , men jeg er i tvil om det kan hjelpe , for det er ikke det at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre men at jeg ikke fysisk får det til.Alså jeg tror det hjelper lite å lage meg mål som feks Jeg skal være mer sosial vis jeg bare blir stresset og sliten av det. Hva tenker du om IMR i denne situasjonen ? Vis det er andre her som har erfaring fra IMR så del gjerne . 0 Siter
ISW Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 (endret) Tror (presiserer tror) Abilify er den beste på negative symptomer. Man kan jo f.eks bruke Pranolol mot uroen? Det kommer vel kanskje etterhvert en medisin som heter Rexulti til Norge, den har en lignende virkningsmekanisme som Abilify, men er en slags 2.generasjon av Abilify, med litt svakere egenstimulerende effekt enn Abilify har. Når dette skjer, er jeg ikke sikker på. Den markedsføres i dag i USA Endret 1. november 2016 av issomethingwrong 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.