Anonymesen Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 Behandlern min vil ikke gi meg AP. Hun mener xipralex er bra for meg. Men jeg blir ikke noe særlig bedre 0 Siter
aa-k-j Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 55 minutter siden, Anonymesen skrev: Behandlern min vil ikke gi meg AP. Hun mener xipralex er bra for meg. Men jeg blir ikke noe særlig bedre Hvor lenge har du brukt den og hvor stor dose tar du? 0 Siter
aa-k-j Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Anonymesen skrev: Behandlern min vil ikke gi meg AP. Hun mener xipralex er bra for meg. Men jeg blir ikke noe særlig bedre Har du spurt behandleren hvorfor h*n mener medisinen er bra nok? 0 Siter
Psykojenta Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Anonymesen skrev: Behandlern min vil ikke gi meg AP. Hun mener xipralex er bra for meg. Men jeg blir ikke noe særlig bedre Bare husk på at andre ofte ser du blir bedre før du ser det selv. Og så er det de tre berømte T'ene. Ting Tar Tid. Ikke bare skal du stå lenge nok på selve medisinen, men du må også opp i rett dose og stå der lenge nok. Håper du får hjelpa du føler du trenger ! 0 Siter
Anonymesen Skrevet 1. november 2016 Forfatter Skrevet 1. november 2016 1 time siden, aa-k-j skrev: Hvor lenge har du brukt den og hvor stor dose tar du? 20 mg. 4 uker 0 Siter
Anonymesen Skrevet 1. november 2016 Forfatter Skrevet 1. november 2016 33 minutter siden, Psykojenta skrev: Bare husk på at andre ofte ser du blir bedre før du ser det selv. Og så er det de tre berømte T'ene. Ting Tar Tid. Ikke bare skal du stå lenge nok på selve medisinen, men du må også opp i rett dose og stå der lenge nok. Håper du får hjelpa du føler du trenger ! Ja men.. spørsmålet er om jeg vil bli bedre av antipsykotika 0 Siter
aa-k-j Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 17 minutter siden, Anonymesen skrev: 20 mg. 4 uker Prøv å gi det mer tid. Er som psykojenta sier. Ting tar tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.