Gå til innhold

NHD- Tror du jeg ikke har lett utviklingshemmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du jeg ikke har PU? Jeg mener jeg ikke har den, men nå skorte jeg veldig lavt, når jeg prøvde så godt jeg kunne. Har skort litt over grensen når jeg var liten.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil ikke tro noe som helst om det. Det synes jeg ingen andre som ikke kjenner deg godt skal gjøre heller.

Her må en dels se på testresultatene og dels på hvordan du fungerer i hverdagen.

Skrevet
På 8.11.2016 den 21.18, Anonymesen skrev:

Tror du jeg ikke har PU? Jeg mener jeg ikke har den, men nå skorte jeg veldig lavt, når jeg prøvde så godt jeg kunne. Har skort litt over grensen når jeg var liten.

Du bør kunne snakke med noen om dette som kjenner deg.  Jeg forstår ikke meningen med å si til en person at h*n er utviklingshemmet, men det er min mening.  Dette diagnosesamfunnet har tatt helt av.  Det viktigste er hvordan du klarer deg i livet.

Anonymkode: d6e03...4bb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...