Anonymesen Skrevet 8. november 2016 Skrevet 8. november 2016 Tror du jeg ikke har PU? Jeg mener jeg ikke har den, men nå skorte jeg veldig lavt, når jeg prøvde så godt jeg kunne. Har skort litt over grensen når jeg var liten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. november 2016 Skrevet 8. november 2016 Jeg vil ikke tro noe som helst om det. Det synes jeg ingen andre som ikke kjenner deg godt skal gjøre heller. Her må en dels se på testresultatene og dels på hvordan du fungerer i hverdagen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 På 8.11.2016 den 21.18, Anonymesen skrev: Tror du jeg ikke har PU? Jeg mener jeg ikke har den, men nå skorte jeg veldig lavt, når jeg prøvde så godt jeg kunne. Har skort litt over grensen når jeg var liten. Du bør kunne snakke med noen om dette som kjenner deg. Jeg forstår ikke meningen med å si til en person at h*n er utviklingshemmet, men det er min mening. Dette diagnosesamfunnet har tatt helt av. Det viktigste er hvordan du klarer deg i livet. Anonymkode: d6e03...4bb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.