Gå til innhold

Nozinan

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Rart ingen har fått kjeft i denne tråden...

Kjeft for hva?

Anonymkode: 83c2a...d53

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjeft for hva?

Anonymkode: 83c2a...d53

Mange som har disset nozinan, når jeg skriver noe stygt om ap blir det ikke tolerert. + at folk har skrevet om seg selv, trodde ikke det var lov. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk ISW. Alt er prøvd og dette er mitt siste håp. Jeg har forsøkt Vallergan, Fenergan, Tolvon, Remeron, Seroquel, Truxal, Zyprexa, Risperdal, Cirkadin, Apodorm og Imovane... Kommer ikke på flere i farten... Jeg har følt meg som en laboratorierotte... Og nå er jeg virkelig desperat.

Anonymkode: 7ff19...ac1

hmm. syns dette var fryktelig mye ja.  kan jeg spørre hvor store doser av av truxal og seroquel?
Nozinan er utvilsomt sterkere enn alle disse du har prøvd, men er veldig dosebestemt, tror 25 mg nozinan er ca like sterkt som 50 mg truxal.  sliter fremdeles litt med å skjønne hvordan truxal ikke fungerte for deg, bruker selv 150 mg og sover som en stein, har hørt om folk som har brukt mye mer. og sover enda mer som en stein!

Anonymkode: c2020...f5f

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: c2020...f5f

Truxal alene 50 mg hjalp ingenting, men med 10 mg Zyprexa fikk jeg sove. I en periode var jeg oppi 300 mg Truxal. Jeg har nå sovet én natt på 25 mg Nozinan og sov 8 timer sammenhengende og våknet helt opplagt og i fin form. Jeg merket at medisinen begynte å virke etter inntak og det var nytt for meg. Jeg håper det fortsetter slik.

Anonymkode: 7ff19...ac1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...