AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Jeg skal foreløpig ta 42 mg X 3 pr. døgn. Tok 42 mg X 2 kl 22 i går kveld, og i dag tidlig tok jeg også 42 X 2, i stedet for 1. Hadde akkurat svelget den andre da jeg kom på at "shit", jeg skulle jo bare ta 1... I dag har jeg følt meg litt rar. Svetter og er litt kvalm og litt fjern. Skal lese til eksamen, men hodet fungerer ikke. Umulig å konse. Er det bivirkninger? Gjør det noe at jeg tok en for mye? Skal jeg drikke ekstra mye vann, for å vanne ut litiumnivået i blodet, eller noe? Noe å bekymre seg for, eller går det greit? Anonymkode: bb7aa...dbc 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 En ekstra tablett en gang er ikke noe å bekymre seg for. Det går helt greit. Et glass vann ekstra gjør ingen skade. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Okei. Takk for kommentaren Anonymkode: bb7aa...dbc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.