Gå til innhold

Tok en litium for mye :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal foreløpig ta 42 mg X 3 pr. døgn. Tok 42 mg X 2 kl 22 i går kveld, og i dag tidlig tok jeg også 42 X 2, i stedet for 1. Hadde akkurat svelget den andre da jeg kom på at "shit", jeg skulle jo bare ta 1...

I dag har jeg følt meg litt rar. Svetter og er litt kvalm og litt fjern. Skal lese til eksamen, men hodet fungerer ikke. Umulig å konse. Er det bivirkninger?
Gjør det noe at jeg tok en for mye? Skal jeg drikke ekstra mye vann, for å vanne ut litiumnivået i blodet, eller noe? 

Noe å bekymre seg for, eller går det greit?

Anonymkode: bb7aa...dbc

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En ekstra tablett en gang er ikke noe å bekymre seg for. Det går helt greit. Et glass vann ekstra gjør ingen skade.

Skrevet

Okei. Takk for kommentaren :) 

Anonymkode: bb7aa...dbc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...