Gå til innhold

NHD - hva med å gå til media - beklager mange innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beklager mange innlegg, men jeg håper dere forstår hvor vondt jeg har det.

Jeg tenkte hva med å gå til media og fortelle om min lidelse. Er ikke tilregnlighetsreglene firkanta? En som har derealisasjon er tilregnelig og kan dermed bli fengsla. Det er så grusomt. Nå skal jeg aldri komme i fengsel, men bare tenkte at å putte en med derealisasjon i fengsel, for en fryktelig opplevelse det må være. Jeg fikk det idag også, kraftig forvirring, mye tvangstanker, blir så livredd av dette. Jeg har kontakter i media, så hva syns du NHD? I og med at denne lidelsen er så ukjent, fins til og med psykiatere og psykologer som ikke kan mye om dette. Jeg har veldig lyst å fortelle samfunnet om denne lidelsen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes du skal avstå til du har vært frisk i minst et halvår. De aller fleste pasienter angrer seg dypt etter slike mediastunt i aktiv sykdomsfase.

Skrevet
43 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg synes du skal avstå til du har vært frisk i minst et halvår. De aller fleste pasienter angrer seg dypt etter slike mediastunt i aktiv sykdomsfase.

Ok. Men tenkte hele anonymt. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ditt valg.  Du spurte om et råd, og det har du fått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...