Anonymesen Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Jeg beklager mange innlegg, men jeg håper dere forstår hvor vondt jeg har det. Jeg tenkte hva med å gå til media og fortelle om min lidelse. Er ikke tilregnlighetsreglene firkanta? En som har derealisasjon er tilregnelig og kan dermed bli fengsla. Det er så grusomt. Nå skal jeg aldri komme i fengsel, men bare tenkte at å putte en med derealisasjon i fengsel, for en fryktelig opplevelse det må være. Jeg fikk det idag også, kraftig forvirring, mye tvangstanker, blir så livredd av dette. Jeg har kontakter i media, så hva syns du NHD? I og med at denne lidelsen er så ukjent, fins til og med psykiatere og psykologer som ikke kan mye om dette. Jeg har veldig lyst å fortelle samfunnet om denne lidelsen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Jeg synes du skal avstå til du har vært frisk i minst et halvår. De aller fleste pasienter angrer seg dypt etter slike mediastunt i aktiv sykdomsfase. 1 Siter
Anonymesen Skrevet 9. november 2016 Forfatter Skrevet 9. november 2016 43 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg synes du skal avstå til du har vært frisk i minst et halvår. De aller fleste pasienter angrer seg dypt etter slike mediastunt i aktiv sykdomsfase. Ok. Men tenkte hele anonymt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Ditt valg. Du spurte om et råd, og det har du fått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.