Gå til innhold

Æsj. Har så sykt problemer :( Tar gjerne i mot råd fra NHD.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette....

Jeg er helt betatt av psykologen min. Har hatt flere psykologen før han, men har ikke vært betatt av noen av de andre. 
Psykologen jeg har nå er så snill, smart, sjarmerende og kjekk (og dobbelt så gammel som meg). Han viser at han bryr seg om meg, og vi har god kjemi. Nå er jeg kjempenervøs før hver time jeg skal se han. Og jeg har begynt å bli overveldet av følelser når jeg er sammen med han. Jeg tror ikke han har skjønt at jeg har følelser for han, for jeg prøver jo å skjule det, men jeg er redd jeg skal bli gjennomskuet.
Jeg sliter med å konsentrere meg om det jeg egentlig er der for, på grunn av følelsene jeg har for han. Jeg synes han er så utrolig sexy, at jeg mister evnen til å tenke og snakke, og alt blir veldig merkelig. Som en forelska fjortis. Jeg vil ikke si noe til han heller, da jeg ikke vil at han skal vite at han har en slik "makt" over meg. Jeg hadde ikke vært vond å be hvis han hadde villet ha meg (hvilket han selvfølgelig ikke vil), og jeg hadde vært tilbøyelig til å være utro mot kjæresten min (hvilket ikke er bra). 

Uff, jeg må være en forferdelig person..

Anonymkode: 9deea...c9b

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Den beste behandlingen for dette er tid. Dette skjer mange, men om en ikke lever det ut, vil disse følelsene avta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...