umakenverdt Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Jeg forstår ikke at jeg kan være et ok menneske, som feiler gang på gang på gang. Jeg får ikke til å være et menneske, takle verden. Jeg trekker meg unna gang på gang på gang. Le av meg, fortell meg hvor idiotisk jeg er for å være litt optimistisk. Jeg trenger at du forteller meg hvilket tåpelig menneske jeg er, hvilken selvopptatt og stygg person jeg er. Jeg leser og leser at endring er mulig, men får det ikke til. Bare små glimt. Er det kanskje jeg som er udugelig på endringsprosessen? Jeg er forvirret, men har tatt en sovetablett slik at jeg sover. forsvinne i ingenting i noen timer. Jeg setter pris på dere selv om dere er altfor snille med meg selv når jeg ikke får til endring 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Man kan da være et ok menneske, og vel så det, selv om man skulle feile gang på gang som du sier. Leit at å høre at du sliter. Hvorfor vil du at andre skal kritisere deg? Endringer tar tid. Større endringer tar mer tid. Man skal være fornøyd med bittesmå endringer, og gi det tid, så vil det sammen bli noe stort. For å få til dette må en jo ha riktige behandlingsverktøy, støtte etc. Vet ikke om du har det, men håper du får det. Du er nok ok og mer til. Mennesker feiler, stadig vekk. Ikke vær så hard mot deg selv. Anonymkode: e91f5...b66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 Skrevet 10. november 2016 Donald Trump er selvopptatt, tåpelig og stygg, han har blitt president i USA. Det er håp for oss alle. Er du utredet for ADHD? Anonymkode: 8c6a7...508 0 Siter
umakenverdt Skrevet 10. november 2016 Forfatter Skrevet 10. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan da være et ok menneske, og vel så det, selv om man skulle feile gang på gang som du sier. Leit at å høre at du sliter. Hvorfor vil du at andre skal kritisere deg? Endringer tar tid. Større endringer tar mer tid. Man skal være fornøyd med bittesmå endringer, og gi det tid, så vil det sammen bli noe stort. For å få til dette må en jo ha riktige behandlingsverktøy, støtte etc. Vet ikke om du har det, men håper du får det. Du er nok ok og mer til. Mennesker feiler, stadig vekk. Ikke vær så hard mot deg selv. Anonymkode: e91f5...b66 For det kjennes som det er riktig at andre skal kritisere meg. Må få hodet mitt litt med. Vanskelig å godta at jeg feiler gang på gang på gang. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 10. november 2016 Forfatter Skrevet 10. november 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Donald Trump er selvopptatt, tåpelig og stygg, han har blitt president i USA. Det er håp for oss alle. Er du utredet for ADHD? Anonymkode: 8c6a7...508 Det er jeg ikke, men tviler litt på ADHD for min del. Men for all del kan ikke vite noenting. Trist med Donald Trump 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 Skrevet 10. november 2016 24 minutes ago, umakenverdt said: For det kjennes som det er riktig at andre skal kritisere meg. Må få hodet mitt litt med. Vanskelig å godta at jeg feiler gang på gang på gang. Blir du bedre følelsesmessig på sikt om folk kritiserer deg tror du? Uten at jeg kjenner deg, synes jeg du virker veldig deprimert, Noe i det? Hva har du evt fått av behandling for det? Kanskje en annen type behandling må til? Jeg også feiler gang på gang på gang på gang. Men jeg lykkes i noe også. Det begynner i det små, Er vel ikke mulig å feile i alt hele tiden, og går vel heller ikke an å aldri feile i det hele tatt. Hva er det du "feiler i forhold til", og på hvilken måte? Og får du god hjelp praktisk og behandlingsmessig med det at du føler du gjør så mye feil, og at du føler det er riktig at andre skal kritisere deg? Anonymkode: e91f5...b66 0 Siter
umakenverdt Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir du bedre følelsesmessig på sikt om folk kritiserer deg tror du? Uten at jeg kjenner deg, synes jeg du virker veldig deprimert, Noe i det? Hva har du evt fått av behandling for det? Kanskje en annen type behandling må til? Jeg også feiler gang på gang på gang på gang. Men jeg lykkes i noe også. Det begynner i det små, Er vel ikke mulig å feile i alt hele tiden, og går vel heller ikke an å aldri feile i det hele tatt. Hva er det du "feiler i forhold til", og på hvilken måte? Og får du god hjelp praktisk og behandlingsmessig med det at du føler du gjør så mye feil, og at du føler det er riktig at andre skal kritisere deg? Anonymkode: e91f5...b66 Nei, jeg vet ikke, men det kjennes slik til tider. Da blir det samsvar mellom mitt syn og andres syn på meg. Men jeg opplever det sjelden at andre kritiserer meg så jeg vet ikke. Jeg har fått og får god behandling. Det svinger imidlertid en hel del. Jeg blir litt redd av å føle på litt håp om endring, for jeg feiler så ofte. Synes behandler er snill og tåler mye fra min side. Men vi jobber med dette, mulige revurderingstanker. Av og til blir det bare for massivt, om det gir noen mening. Det er ikke svart hele tiden, men skikkelig endring kjennes det som jeg feiler med. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Endring tar tid.. Jeg har lest mange av dine innlegg, og hver gang slår det meg hvor utrollg streng du er mot deg selv og hvilken god og snill sjel du er. Du må begynne å bli like snill mot deg selv som du er mot andre 0 Siter
umakenverdt Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 8 minutter siden, MxxM skrev: Endring tar tid.. Jeg har lest mange av dine innlegg, og hver gang slår det meg hvor utrollg streng du er mot deg selv og hvilken god og snill sjel du er. Du må begynne å bli like snill mot deg selv som du er mot andre Det var veldig hyggelig sagt, selv om du ikke ser hvor forfeilet jeg er. Jeg skal forsøke å være en god person. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 2 timer siden, umakenverdt skrev: Nei, jeg vet ikke, men det kjennes slik til tider. Da blir det samsvar mellom mitt syn og andres syn på meg. Men jeg opplever det sjelden at andre kritiserer meg så jeg vet ikke. Jeg har fått og får god behandling. Det svinger imidlertid en hel del. Jeg blir litt redd av å føle på litt håp om endring, for jeg feiler så ofte. Synes behandler er snill og tåler mye fra min side. Men vi jobber med dette, mulige revurderingstanker. Av og til blir det bare for massivt, om det gir noen mening. Det er ikke svart hele tiden, men skikkelig endring kjennes det som jeg feiler med. Det er dette du driver med hele tiden, husk hvor du var for 1 og 2 år siden og sammenlign deg med i dag. Det er faktisk skjedd en stor forandring, du har et stykke igjen men du er på riktig vei. Og så må du få justert dette "feilings-"begrepet ditt, du må få en oppdatert versjon på hva det faktisk vil si å feile. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.