Anonymesen Skrevet 10. november 2016 Skrevet 10. november 2016 Hei Har snakket med Lars Dehli psykolog som har skrevet den artkkelen om depersonalisering og derealisasjon på psykologskrift. Han mener AP gjør ofte det værre. Og at det ikke finnes medisin for Derealisasjon. Nå er jeg veldig fortvilet. Tror du det stemmer? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. november 2016 Skrevet 10. november 2016 I hovedsak er jeg enig med han. Men all forskning gir svar på gruppenivå. Du er et enkelt individ. Nå har du forsøkt lenge uten AP uten å bli bedre. Da er det et forsøk verdt å prøve med en liten dose Risperdal. Blir du bedre, er det fint. Blir du uendret eller verre, må du slutte med det igjen. Men du skal ikke ha alt for store forhåpninger til at medisiner løser problemene dine. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 10. november 2016 Forfatter Skrevet 10. november 2016 2 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: I hovedsak er jeg enig med han. Men all forskning gir svar på gruppenivå. Du er et enkelt individ. Nå har du forsøkt lenge uten AP uten å bli bedre. Da er det et forsøk verdt å prøve med en liten dose Risperdal. Blir du bedre, er det fint. Blir du uendret eller verre, må du slutte med det igjen. Men du skal ikke ha alt for store forhåpninger til at medisiner løser problemene dine. Hvis ikke medisiner kan hjelpe meg skjønner jeg ikke andre måter å bli frisk på. Det at ting er fargeløst hvordan i all verden kan jeg endre på det selv? Uten medisiner? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. november 2016 Skrevet 10. november 2016 Støtter siste innlegg. Med slike problemer bør du få en fast kontakt på det lokale DPS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.