Gå til innhold

Nhd, åsen er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 1 1 liter vodka + 50 mg truxal + 150 mg effexor = 8 timer med søvn
dag 2 150 mg truxal + 150 mg effexor = 12-19 timer søvn.
dag 3 1 liter vodka + 50 mg truxal + 150 mg effexor = 8 timer søvn.
dag 4  150 mg truxal + 150 mg effexor = 12-19 timer søvn.
var våken 16 timer alle dagene før jeg la meg

Helt absurd at 100 mg truxal slår deg ut mer enn 1 liter med 37.5%vodka, har seriøst ikke ord. dette er helt absurd.

fastlegen min skrev det ut og sa det var ett moderat sterkt medikament innen søvn. jeg har seriøst ikke ord, har brukt 50 mg atarax, 50 mg vallargan 20 mg melatonin, 200 mg zoloft, og 150 mg effexor, om jeg hadde slått sammen alle disse 5 så ville det fremdeles vært svakere enn 150 mg truxal med absurd god margin.

SERIØST SVAR MEG, HVORDAN KAN 1 LITER VODKA 37.5% + 50 mg truxal, være svakere enn 150 mg truxal alene, det er bare helt ABSURD... 

har seriøst ikke fastleger noe greie på hvor Jævla sterkt truxal er. har aldri kjent på makan rett og slett. han sa det var en middels sterk medisin.... livet mitt har gått i dass på alle måter etter jeg startet på det. 150 mg truxal gir mer hangover enn over 1 liter med 37.5% vodka, og fastlegen og folk flest tar meg ikke på alvor...

Anonymkode: 7fe9a...fdc

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er nok ikke Truxal som er det største problemet for deg.

Dessuten: Truxal en en beroligende og dempende medisin. Alkohol gir en umiddelbar søvneffekt i store doser, men det forhindrer god og lang søvn og forkorter egentlig den totale søvnlengden. Slik sett er ikke dette overraskende for meg.

Skrevet
1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Det er nok ikke Truxal som er det største problemet for deg.

Dessuten: Truxal en en beroligende og dempende medisin. Alkohol gir en umiddelbar søvneffekt i store doser, men det forhindrer god og lang søvn og forkorter egentlig den totale søvnlengden. Slik sett er ikke dette overraskende for meg.

tusen takk for kjapt svar, men jeg syntes fremdeles at det er helt absurd at jeg aldri sover mindre enn 10 timer på 100 mg truxal, og aldri mindre enn 12 timer på 150 mg truxal.. medsinen har ingen innsovningseffekt sammenlignet med hvor lenge den holder deg sovende. dårlig medisin to be honest. men var det jeg fikk.. trist å bli avhengig av en slik storslegge av en medisin : (

har tilogmed prøvd med 3 forskjellige vekkerklokker med er helt ute av stand til å våkne.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Men hvis du ikke ønsker å sove så lenge, hvorfor tar du da så stor dose?

Skrevet
Akkurat nå, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Men hvis du ikke ønsker å sove så lenge, hvorfor tar du da så stor dose?

hmm. jeg syns truxal har ufattelig lav insovningseffekt sammenlignet med hvor lenge den holder meg sovende. tar jeg den etter jeg har vært våken i 15 timer blank, for så og være våken i 1 time og 20 minutter på 150 mg de dagene jeg ikke drikker så sovner jeg... tar jeg 100 mg må jeg være våken 18 timer, og vente 1 time og 30 min før jeg sovner. tar jeg 75 mg sliter jeg med å sovne. tar jeg 50 mg sovner jeg ikke i det hele tatt : (

men har du noen gode forslag vil jeg gjerne prøve det!
for det alkoholforbruket mitt er skadelig! selvom jeg tåler det veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...