Gå til innhold

Psykosetilstand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste fram til nå opplevdes slik og gjorde dette mot meg:

Psykisk påvirkning av min adferd

Ekstremt selvopptatt av kropp og holde seg i form, trener masse

Tar mye testosteron boostere

Påsto jeg levde ett dobbeltliv og beskyldte meg for alt omkring det (aldri gitt han noen grunn og det sier han også)

Ekstremt opptatt av å tilfredstille meg mest mulig på alle måter og at han var nok for meg (aldri gitt han noen annen grunn og det sier han også)

Redd for at jeg skulle vise meg å være en annen person og ha andre sider

Reflekterte sin eks kones oppførsel mot han over på meg

Maktspill

Ekstremt kontrollbehov

Sjekket telefonen jevnlig

Ble konfrontert med ukjente nr, avhørt.

Jeg oppdaget kamera i leiligheten hans rettet mot meg.

Jeg fant en lydopptaker i mitt hjem på soverommet. På denne sier han følgende i starten:

-Ja "navnet sitt", da reiser jeg og hun kommer hjem om en halv time, tre kvarters tid. Han snakket til seg selv med navnet sitt i annen eller tredje person???

Mannen er ute av mitt liv nå. Men hva i all verden er galt med denne mannen?

Han fikk sånne angstanfall av at jeg drev med noe annet, gikk bak ryggen hans. Selv om han bekreftet at jeg aldri har gitt han noen som helst grunn til det. Han forsvant inn i sånne "psykoselignende" tilstander, ble tom i blikket og jeg kunne se på han lenge før han oppdaget at jeg så på han. Søvnløse netter, mye negative tanker, null selvtillit og tillit til seg selv.

Anonymkode: fc3fe...dae

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...