kovakova Skrevet 10. november 2016 Skrevet 10. november 2016 Jeg vet ikke, men jeg lurer på om jeg skal øke min Abilify tilbake til 20 mg som jeg egentlig skal bruke, i stedet for 10 mg som jeg tar nå. Fordi jeg hater følelsen av kaos i hjernen min, som hjernemasse spredt rundt i skallen min. Jeg hater hva psykosen har gjort med hjernen min. Det er så ubehagelig. Jeg er sammen med en venn og må bare gå hjem fordi hjernen min føles ubehagelig. Jeg har aldri brukt å være sånn før, for inntil noen år siden etter jeg hadde psykose. Men min psykolog sier dette skjer med hjernen når du er på min alder hvis du har disse problemene. Det kommer først når du er 25-35. Derfor var jeg bipolar før uten å ha kaos i hjernen, for så å få denne forverringen som er veldig ubehagelig. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Når jeg blir sliten, f.eks. av mange inntrykk og tid, så kjennes det ut som ting beveger seg inne i hjernen. Noe som flyter rundt. Jeg vet ikke om det er sykdom, eller om det er slik det er å være sliten i hodet? Kanskje jeg er hypokonder, eller bare sipper? Vanskelig å vite dette, siden "forklaringene" blir så abstrakte? Jaja, kanskje ikke relevant. Jeg antar du bør bruke den medisineringen som gir størst utbytte i forhold til fordeler og ulemper. 0 Siter
kovakova Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 (endret) 1 minutt siden, Kanonføde skrev: Når jeg blir sliten, f.eks. av mange inntrykk og tid, så kjennes det ut som ting beveger seg inne i hjernen. Noe som flyter rundt. Jeg vet ikke om det er sykdom, eller om det er slik det er å være sliten i hodet? Kanskje jeg er hypokonder, eller bare sipper? Vanskelig å vite dette, siden "forklaringene" blir så abstrakte? Jaja, kanskje ikke relevant. Jeg antar du bør bruke den medisineringen som gir størst utbytte i forhold til fordeler og ulemper. Ja det er ca sånn det kjennes ut jeg hadde det aldri slik før Endret 11. november 2016 av kovakova 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Jeg leser det slik at legen har anbefalt at du tar 20 mg, mens du selv har redusert til 10 mg. Med de symptomer du beskriver her, synes jeg absolutt at du bør øke til 20 mg igjen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.