Anonymesen Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Uvirkelighetsfølelsen ble helt klart verre av risperdal. Nå er jeg ikke sikker om det er pga risperdal eller andre årsaker, men mye tider på at det er pga risperdal. Brukte 1 mg , i 3 dager, hvor lang tid tar det før dette er ute av kroppen min? ikke si at medisinen er der i flere måneder , angrer for at jeg begynte på risperdal. Det er som NHD og Lars dehli sa, det vil gjøre det værre, og det stemte 0 Siter
ISW Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Så godt som alle medisiner i psykiatrien kan gjøre deg verre i starten. Litt tidlig å evaluere nå? Halveringstiden er 24 timer. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 4 hours ago, Anonymesen said: Nå er jeg ikke sikker om det er pga risperdal eller andre årsaker, men mye tider på at det er pga risperdal. Mulig du hadde vært sikker på dette hadde du hatt høyere IQ enn 58... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.