AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Har begynt med noka diett. Så jeg har kuttet ut en måltid. Men bruker cipralex. Er det selve medisinen som gjør meg feit eller er det hvor mye jeg spiser. Er det bortkasta å prøve å gå ned i vekt når man bruker medisiner? Anonymkode: dc4bc...e8c 0 Siter
emilie321 Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt med noka diett. Så jeg har kuttet ut en måltid. Men bruker cipralex. Er det selve medisinen som gjør meg feit eller er det hvor mye jeg spiser. Er det bortkasta å prøve å gå ned i vekt når man bruker medisiner? Anonymkode: dc4bc...e8c Hei Da jeg begynte med medisiner startet min vektoppgang. Hos meg ble matlysten enorm etter at jeg begynte med medisinene pluss at jeg ble inaktiv. Har kuttet ut medisinene i perioder (på egenhånd) og gikk da lettere ned i vekt, men med det resultatet at jeg ble alvorlig syk igjen. Har nå (med medisiner) lagt om kostholdet og greid å gått ned mye i vekt. I tillegg er jeg mer aktiv. Har det så mye bedre når jeg greier å leve sunt, både fysisk og psykisk. Så ja, medisinene gjør iallefall meg mer sulten, men har bevist at det går an å gå ned mye selv med medisiner . Stå på så greier du det Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.