Gå til innhold

Slutte med latuda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg halvert dosen med latuda i håp om å bli bedre, når kommer virkningen av dette? Målet er å slutte helt, kanskje om en uke. Får jeg må vel trappe ned? 

Må bare, er så lei av denne tilværelsen. 

Skrevet

Ikke svar på denne brukerens daglige spørsmål om medisiner. 

Anonymkode: 6f7d3...44b

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke svar på denne brukerens daglige spørsmål om medisiner. 

Anonymkode: 6f7d3...44b

Lenge siden jeg har spurt om medisiner nå, det er ikke daglig. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg halvert dosen med latuda i håp om å bli bedre, når kommer virkningen av dette? Målet er å slutte helt, kanskje om en uke. Får jeg må vel trappe ned? 

Må bare, er så lei av denne tilværelsen. 

Du blir sannsynligvis bare skikkelig dårlig igjen.

Anonymkode: 5e91f...673

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du blir sannsynligvis bare skikkelig dårlig igjen.

Føler på meg at det går bra denne gangen, jeg er sterkere tror jeg. 

Skrevet

Jeg slutter aldri å forundre meg over folk sitt behov for å formidle dårlige valg. "Nå skal jeg ta overdose", "Nå skal jeg slutte å ta medisiner" osv. 

Hva er egentlig vitsen? Du vet at det er dumt, og du vet at du vil bli frarådet det. Så vet du også at du blir irritert på de som argumenterer imot.

Så jeg skal ikke gjøre det. Det er som tidligere nevnt ikke ulovlig å gjøre dårlige valg. 

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg slutter aldri å forundre meg over folk sitt behov for å formidle dårlige valg. "Nå skal jeg ta overdose", "Nå skal jeg slutte å ta medisiner" osv. 

Hva er egentlig vitsen? Du vet at det er dumt, og du vet at du vil bli frarådet det. Så vet du også at du blir irritert på de som argumenterer imot.

Så jeg skal ikke gjøre det. Det er som tidligere nevnt ikke ulovlig å gjøre dårlige valg. 

Nei det er ikke ulovlig, vil bare bli meg selv igjen. 

Kanskje du kan svare på spørsmålet? Når går det ut av kroppen? Går det mange dager?

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke ulovlig, vil bare bli meg selv igjen. 

Kanskje du kan svare på spørsmålet? Når går det ut av kroppen? Går det mange dager?

En ukes tid. 

Så vil du oppleve at siden hjernen har vent seg til medisinen, så vil du bli ekstra dårlig en periode. 

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

En ukes tid. 

Så vil du oppleve at siden hjernen har vent seg til medisinen, så vil du bli ekstra dårlig en periode. 

Ok, takk. Seponeringssymptomer? 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, takk. Seponeringssymptomer? 

Ja, kan vel kalles det. 

Skrevet
18 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ja, kan vel kalles det. 

Men hvor lenge varer det da?

Skrevet

Nå har NHD frarådet at vi skal svare Stjernestøv på medisinspørsmål så hvorfor kan ikke alle ta dette til etterretning!!??

Anonymkode: f863b...a43

Skrevet

Må bare si at ap er gift for meg, det skyver meg vekk fra hverdagen...og jeg blir ikke meg lenger. Det er ganske skummelt :( 

Skrevet

Det er sjelen min som vil dette, den bryter gjennom. Så da går det bra :) 

Skrevet
18 timer siden, issomethingwrong skrev:

Du vet at det er dumt, 

Ser det egentlig slik ut? 

Skrevet
5 hours ago, stjernestøv said:

Det er sjelen min som vil dette, den bryter gjennom. Så da går det bra :) 

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Hva er sjelen?

Skrevet
1 time siden, Kanonføde skrev:

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Hva er sjelen?

Det er ditt Gudommelige deg. Prøvde å sove men det var så mye lys i rommet, det har alltid vært der. Noe av dette lyset er sjelen.

Skrevet
32 minutes ago, stjernestøv said:

Det er ditt Gudommelige deg. Prøvde å sove men det var så mye lys i rommet, det har alltid vært der. Noe av dette lyset er sjelen.

Hm. Forstår.

Skrevet
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Javel. 🤒

Skrevet
21 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg ser lys i taket på soverommet, selvom det ikke er bilvei utforbi. Så forsvinner lyset igjen. Det er ånder. Fordi de åndene beveger på kabker og nettbrettet og mobilen min mens jeg prøver å sove. I tilleg høres skritt om natten på opptak. (Trolig djevel?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...