Gå til innhold

Desembertrygda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dte hadde vært bedre3 å få trygd den 12 hver måned. Januar blir lang... Ja, det er MEG igjen....

Anonymkode: 0aec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dte hadde vært bedre3 å få trygd den 12 hver måned. Januar blir lang... Ja, det er MEG igjen....

Anonymkode: 0aec5...fcd

Må spare opp litt da vet du.

Nei, jeg aner ikke hvem du er.

Anonymkode: 28d6a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dte hadde vært bedre3 å få trygd den 12 hver måned. Januar blir lang... Ja, det er MEG igjen....

Anonymkode: 0aec5...fcd

Hvorfor bedre å få trygd den 12 i hver mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Maw87 said:

Hvorfor bedre å få trygd den 12 i hver mnd?

Det ville blitt mye mindre spennende.

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da skal jeg troppe opp hos Rema kl 07:00 på freddan og kjøpe en diger burk pepperkaker.

Sånn blir det nok.

Anonymkode: 28d6a...915

Får vente et par uker, så kan du pante en kokka og få en burk med berthas.

"burk med berthas"

Den var liddli go. Det klang godt...

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
1 time siden, Maw87 skrev:

Hvorfor bedre å få trygd den 12 i hver mnd?

Må spare opp litt da vet du.

Nei, jeg aner ikke hvem du er.

Anonymkode: 28d6a...915

Fordi da hadde man fått samme betalingsdag hver måned. Nå er det 10 måneder som den kommer den 20de og 2 den 12te. Det blir lite penger de månedene som det går 39 dager mellom utbetalinger. Jeg har klaget her på forummet om dette før. Og alle forteller meg att "spare spare". jadda. :D

Anonymkode: 0aec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo 10 tusen innen neste år en gang det, hehe ;) Når jeg kjøpte leiligheta jeg eier så var jeg ute med over 30 tusen av dokumentavgifta av egen lomme til og med. Fikk ikke nok i lån til å dekke hele ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jokke89 skrev:

Man kan jo fint spare på trygd. Sparer 500 i mnd jeg, har nesten 5 k inne på den kontoen nå jeg ;) 

Kommer selvfølgelig ann på hvor mye trygd man får og prioriteringer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 kr er ikke mye da. Men kan jo spare mindre og da, men da tar det naturligvis lenger tid å spare seg opp penger.. Tror stort sett alle på trygd hadde greid å sette av i alle fall en 50 lapp i mnd i sparing , da . Litt det kanskje, men du skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst helt vanlig at de bommer stort på skatteberegninga første året på uføretrygd, har jeg hørt. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på.. Hadde jo faen meg betalt 40 tusen ca i skatt på trygd vettu ... Det er mye ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jokke89 skrev:

500 kr er ikke mye da. Men kan jo spare mindre og da, men da tar det naturligvis lenger tid å spare seg opp penger.. Tror stort sett alle på trygd hadde greid å sette av i alle fall en 50 lapp i mnd i sparing , da . Litt det kanskje, men du skjønner hva jeg mener

For deg og meg er kanskje ikke 500kr i mnd mye. Men det er ganske mange som lever under fattigdomsgrensa i Norge. Og for dem er 500kr mye. Over 80.000 barn lever under fattigdom i Norge. Jeg er absolutt for sparing, ikke missforstå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...