Gå til innhold

Desembertrygda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har litt å si .. Men problemet er jo egentlig at trygd skattes som lønn nå da, og det er jo, vel, mildt sagt urettferdig, om man da ikke skulle ha 30 tusen i måneden i trygd. Og det tror jeg få har, da må man ha kjent jævlig godt før man blei ufør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo folk som har ned i 10- 11 tusen i trygd, dem er det synd på. Men de som har så lav trygd slipper heldigvis skatt da ofte... På grunn av lav inntekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen betaler 87 tusen i skatt på en inntekt på 205 tusen i året, så blir det mange prosent skatt. Er dårlig i prosentregning, så klarer ikke regne det helt ut . Folk med normal lønnsinntekt kan fort komme på dette beløpet i skatt, om man sier normallønn f.eks er 300 tusen i året, med en del fradrag osv. Dette er altså HELT vilt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det betaler man ikke på trygd, selv om du i utgangspunktet skattes som en lønnsmottaker. Skatt for en vanlig lønnsmottaker trur jeg faktisk er 36 prosent .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må gå inn på skatteetaten eller ringe dem, og få endra dette, om du vil ha noe å leve på !! Det her er jo faen meg noe av det verste jeg har sett i skattesammenheng.. Husk på at jeg hadde betalt 40 tusen i skatt når jeg fikk igjen 37 tusen.. Men det var vel faktisk på gamle uføreordninga da, men uansett da, mann !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen autistisk meltdown her, blir bare bekymra for deg når jeg hører hvilket tabelltrekk du har og hva det innebærer, jeg kan ikke fatte og begripe at noen på tryg har ett sånt tabelltrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...