Gå til innhold

Desembertrygda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jokke, har vanlig ung ufør. Det er akkuratt det samme som jeg får. Brutto that is. Jeg har ikke mye gjeld nå, ettersom jeg har nesten nedbetalt bolig. så jeg trekker mer i skatt. Men brutto er det det samme, som alle UU får.

Anonymkode: 0aec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Jokke89 said:

Du ja, med tabelltrekk 7110

Jeg har ikke sagt at jeg har tabelltrekk eller hvilken tabell. Nå blander du nok meg med en annen her. Jeg trekker tabell, men jeg husker ikke hvilken tabell.

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Jokke, har vanlig ung ufør. Det er akkuratt det samme som jeg får. Brutto that is. Jeg har ikke mye gjeld nå, ettersom jeg har nesten nedbetalt bolig. så jeg trekker mer i skatt. Men brutto er det det samme, som alle UU får.

Anonymkode: 0aec5...fcd

Teller ikke opparbeidelse av pensjonspoeng eller hva det heter for utbetalt ved UU? Eller er det ikke mulig å få UU hvis man har tjent penger? Jeg har tjent penger i kortere perioder, selv om jeg har UU. Kanskje det er feil?

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, beklager det. Var en som hadde trygd og tabeltrekk 7110 serru .og når jeg regna ut hva en med en pensjon med 205 tusen i året måtte ut med i skatt for det beløpet, fant jeg ut at den personen ville bli trukket 87 tusen i skatt i året ! Litt voldsomt på ufør, synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, Jokke89 said:

Ok, beklager det. Var en som hadde trygd og tabeltrekk 7110 serru .og når jeg regna ut hva en med en pensjon med 205 tusen i året måtte ut med i skatt for det beløpet, fant jeg ut at den personen ville bli trukket 87 tusen i skatt i året ! Litt voldsomt på ufør, synes jeg

Hm, forstår. Men da er den misforståelsen oppryddet da, vel (, kan man muligens si.)

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, alle sammen! :D Og takk for i dag! Dette var en fantastisk dag, og vi har utrettet mye - ikke bare hatt det morro. Så får vi komme oss opp om morran i morra, for morgenstund har gull i mund - klar til dyrt, nok en gang! Ingen vet hva morgendagen - eller fremtiden - kan bringe.

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jokke89 skrev:

Ok, da så ..

Etter hva jeg forsto etter å sækt på tabbell 7110 på nettet, så betyr det at man trekkes 29% i skatt bare

HoHilsen meg med tabelltrekk7110 

Anonymkode: ea5e3...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0 trygd, vel.

Anonymkode: 98040...3ea

Vi får bare se om det kommer inn noe kronasjer i løpet av natten.

Vi får se.

Anonymkode: 28d6a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Jokke89 said:

Ikke helt umulig det, siden 11 er på søndag...

Så sånn var det nok muligens med det.

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sikkert ikke ha brukt snus når man går på trygd, vel. Men er visst blitt avhengig. Sov litt lenge i dag, kanskje, men er lett det om man ikke har noe å gjøre.. Eller, har jo for så vidt det da.. Lese i pensum osv. Men spørs om det blir noe av meg selv med studier da, det kan man jo aldri vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jokke89 skrev:

Skulle sikkert ikke ha brukt snus når man går på trygd, vel. Men er visst blitt avhengig. Sov litt lenge i dag, kanskje, men er lett det om man ikke har noe å gjøre.. Eller, har jo for så vidt det da.. Lese i pensum osv. Men spørs om det blir noe av meg selv med studier da, det kan man jo aldri vite

Sluttet med snus for 1,5 år siden. Helt fantastisk å ikke være styrt av snusen, kjenne på avhengigheten. Og, all mat smaker så mye bedre nå! Slutte med snus kan jo være et nyttårsforsett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov vel til halv 1 1 i dag. Man skulle jo hatt en jobb å gå til veitu. Men men.. Har eksamen den 15 desember nå da.. Får håpe det går bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...