AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Så plutselig en kveld fullt av "småkryp" på gulvet. Skvatt til, men skjønte at jeg var syk, og at dette ikke var reellt. Er det da en psykose? Aldri opplevd noe slikt før. Jeg var fysisk syk da det skjedde, tror det må ha vært matforgiftning. (Smerter i mage/hode og tidvis i bryst og skuldre, kvalme og svimmelhet, ekstrem uro, vanskelig å puste, frøs veldig). Hadde heller ikke sovet natten før. Anonymkode: 01a10...870 0 Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Hadde du høy feber da? Så kunne det vært så enkelt som feberfantasier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Just now, Maw87 said: Hadde du høy feber da? Så kunne det vært så enkelt som feberfantasier. Nei, kjentes ikke ut som jeg hadde feber. Da skulle jeg vel svettet mer også. Bare frøs. Var ganske så klar i hodet ellers under denne sykdomsperioden, bortsett fra at jeg følte meg veldig dårlig. Anonymkode: 01a10...870 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.