Gå til innhold

Disse juletrærne koster 13 000

Anbefalte innlegg

Kunne du betalt dette for et ferdigpyntet kunstig juletre?

http://www.ta.no/nyheter/porsgrunn/jul/disse-juletrarne-koster-13-000-har-allerede-solgt-20/s/5-50-294853

Kunstige juletrær selger som aldri før, og flere velger å gå for den enkleste løsningen. En prislapp på 13 000 kroner setter heller ingen stopper for salget.

HVITT, BURGUNDER OG KOBBER: Andreas Myhra forteller at det er denne julepynten folk ønsker seg, ikke den tradisjonelle med rødt og gull.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/415585-disse-juletr%C3%A6rne-koster-13-000/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For miljøets del anbefales ikke plasttrær. Produksjonen er vel ikke helt miljøvennlig og etter noen år blir det litt slitent og man vil bytte det ut med et nytt og vips! så har man laget en lass med søppel. I år har vi juletre fra egen hage, det ble det rareste treet jeg noen gang har hatt, men det har masse sjarme og får meg til å smile og le hver gang jeg ser på det. :wub:

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe et ferdigpyntet tre - hva skulle jeg da gjort med all pynten jeg har masse minner knyttet til? Det er jo nesten hele stasen med et juletre for min del. Ting man har kjøpt på en tur, fått av noen som betyr noe for en, arvet etter mormor, fått av ungene som de har laget i barnehagen - la meg si det sånn, det er lite som matcher på vårt tre. :D :wub:

Her må alt matche :rolleyes: Men jeg syns det er mye sjarm med ekte trær, med hjemmelaget, bortelaget og stæsj man har fått også! Grunnen til at vi ikke har ekte tre er på grunn av allergi i familien. Vi har det alle forskjellig, og jeg elsker å komme hjem til min mor og far som har en typisk klassisk-jul stil. Men det er liksom ikke helg, oss :) 

IMG_1073.JPG

Annonse

5 timer siden, Maw87 skrev:

Ja, om treet var fantastisk flott så! Eller, jeg ville ikke hatt det ferdig pyntet, men vårt kunstige tre koster rundt 10k.

Ikke alle som har råd til både juletre og kaffekoker til 10k hver.

Anonymkode: f7756...b0c

1 minutt siden, Maw87 skrev:

Vil du ha en diskusjon med meg om mitt forbruk? Eller er du et lite skogstroll som kjeder seg? 

Noen har juletre fra Clas Olshon til 399,- og vannkoker til 99,- og er fornøyd med det.

Annonse

13 timer siden, Maw87 skrev:

Her må alt matche :rolleyes: Men jeg syns det er mye sjarm med ekte trær, med hjemmelaget, bortelaget og stæsj man har fått også! Grunnen til at vi ikke har ekte tre er på grunn av allergi i familien. Vi har det alle forskjellig, og jeg elsker å komme hjem til min mor og far som har en typisk klassisk-jul stil. Men det er liksom ikke helg, oss :) 

IMG_1073.JPG

Er det hjemme hos deg? Jeg synes jo det er lekkert, men for meg så blir det alt for utstilling-i-butikken-preg eller hjemme-hos-reportasje-i-Bonytt over slikt. :) Men hovedsaken er jo at den som har treet liker det! Du hadde antagelig flirt på deg brokk om du hadde sett treet vårt i år. :D 

1 time siden, Lillemus skrev:

Er det hjemme hos deg? Jeg synes jo det er lekkert, men for meg så blir det alt for utstilling-i-butikken-preg eller hjemme-hos-reportasje-i-Bonytt over slikt. :) Men hovedsaken er jo at den som har treet liker det! Du hadde antagelig flirt på deg brokk om du hadde sett treet vårt i år. :D 

Ja, dette er hjemme hos meg :) Ja det er nettopp drt, de rundt som kjenner oss vet jo at dette er oss. Godt vi er forskjellig :wub:

Nå må du nesten legge ut bilde av treet ;) 

5 minutter siden, Maw87 skrev:

Ja, dette er hjemme hos meg :) Ja det er nettopp drt, de rundt som kjenner oss vet jo at dette er oss. Godt vi er forskjellig :wub:

Nå må du nesten legge ut bilde av treet ;) 

Mitt tre.

Clipboard06.jpg

Nei har ikke juletre, men dersom jeg skulle hatt et ville jeg nok gått for et kunstig et fordi jeg liker ikke småkrypene som følger med og som kryper fra treet og rundt i huset... og på meg. Natur er kos men ikke i hjemmet mitt her vil jeg ha det trygt og godt 

Anonymkode: 5d65e...db9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...