Gå til innhold

Skal du pynte deg i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Ja, må vel gå i dusjen snart. Deilig å late seg i sofaen, kjenne den gode pinnekjøttlukta spre seg i huset :)

Eldstejenta har nettopp stått opp. Hun har hatt ei tøff nattevakt på psykiatri og rusomsorg . Huff, ikke alle som har det like greit i jula eller ellers i året for den sags skyld. 

Nå spiller begge jentene piano, hver sin gang. Koselig å høre på :)

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det frister ikke, men jeg må vel pynte meg litt i dag. Ta på en kjole, vet ikke om jeg orker å sminke meg. 

Ja, må nok det, julaften er omtrent eneste dagen i året jeg pynter meg. 

Men skal ikke sminke meg. ;)

6 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, må vel gå i dusjen snart. Deilig å late seg i sofaen, kjenne den gode pinnekjøttlukta spre seg i huset :)

Eldstejenta har nettopp stått opp. Hun har hatt ei tøff nattevakt på psykiatri og rusomsorg . Huff, ikke alle som har det like greit i jula eller ellers i året for den sags skyld. 

Nå spiller begge jentene piano, hver sin gang. Koselig å høre på :)

Det hørtes koselig ut ja :) Nå skal jeg sette på pinnekjøttet jeg og. 

Annonse

Ja selvfølgelig skal jeg pynte meg :) Jeg er på veg for å pynte meg nå, men først skal jeg sy litt på kjolen jeg har kjøpt til jul. I min storfamilie blir det nesten ikke jul om ikke jeg er på loftet og syr en søm eller to ;) Ønsker deg og familien din en fredelig, fin og hyggelig julefeiring Stjernestøv :) 

9 minutter siden, Kayia skrev:

Ja selvfølgelig skal jeg pynte meg :) Jeg er på veg for å pynte meg nå, men først skal jeg sy litt på kjolen jeg har kjøpt til jul. I min storfamilie blir det nesten ikke jul om ikke jeg er på loftet og syr en søm eller to ;) Ønsker deg og familien din en fredelig, fin og hyggelig julefeiring Stjernestøv :) 

Ok. Kos deg masse og god jul! Tusen takk :) 

Annonse

Hadde to kjoler å velge mellom og er veldig glad for at jeg endte med den jeg tok... Den andre er nemlig helt uten stretch og ganske tettsittende... Den jeg endte med er myk og god og tøyelig i alle retninger. ;) Spiste så mye at jeg var sprekkmett og er sikker på at jeg så ut som jeg var gravid i 5. mnd en stund der... Kjolen er pen, men hos oss er det avslappet på julaften så jeg hadde tynne strømpebukser og ullsokker til og sminke bruker jeg aldri, men jentungen ordnet meg litt på håret da så vi hadde håret likt. :wub:

Nicklusheletida

Er vel en av de få som ikke hadde rød kjole :) Brukte ikke en gang kjole, men en dress/ drakt. I fjor brukte jeg sort kjole. 

Liker tradisjoner, men har ikke laget meg noen tradisjon når det gjelder klesvalg. Unntaket er bunad på 17 mai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...