Gå til innhold

Har du det bra nå?

Har du det bra nå?  

10 stemmer

1. 1. Har du det bra nå?

• JA
      3
    • NEI
      7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du det bra nå?

Anonymkode: adb13...96e

Ja

ddt går kjempefint

jeg lever et forpliktende og ansvarlig liv...

jeg setter andre før meg selv,

jeg tror det også gjør at jeg Dør tidligere,

jeg er glad jeg lever et liv jeg kan forsvare, et liv det jeg ikke skadet noen med hensikt, et liv, der jeg bare forsøkte være Andres trøst, i de vansker vi alle som mennesker tidvis står i.

10 minutes ago, Madelenemie said:

Ja

ddt går kjempefint

jeg er glad jeg lever et liv jeg kan forsvare, et liv det jeg ikke skadet noen med hensikt, et liv, der jeg bare forsøkte være Andres trøst, i de vansker vi alle som mennesker tidvis står i.

Selvtilliten er på topp, skjønner jeg... du er bare heldig. Og prektighet og hykleri står ikke sterkt hos meg.

Annonse

39 minutter siden, Madelenemie skrev:

Ja

ddt går kjempefint

Høres ut som et fullverdig liv.

Anonymkode: fadf3...028

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvtilliten er på topp, skjønner jeg... du er bare heldig. Og prektighet og hykleri står ikke sterkt hos meg.

Hei!

Nei selvtilliten er ikke på topp, det er videre mange som ikke syns dette er noen ok leveregler, jeg får like ofte høre at dette er dårlig, som at det er bra.

Ja jeg er heldig, i hvert fall hva angår helse og økonomi.

Det er bra prektighet og hykleri ikke står sterkt hos deg, da har du fine kvaliteter du kan påvirke positivt med.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som et fullverdig liv.

Anonymkode: fadf3...028

Hei!

Ja jeg tenker som regel at jeg har det. Men det er ikke fritt for sorg og slit inni mellom, det hører jo med til livet.

Men å følge opp mine forpliktelser, er vel noe av det jeg tenker er et fullverdig liv.

Nicklusheletida

Sånn passe egentlig. Det er ganske slitsomt med jul. I går hadde jeg en fridag og den startet med at vi dro ut og handlet mat til nyttårsselskapet vi skal ha + juleselskapet vi skal ha i  leiligheten til kjæresten i dag. Etter at det var gjort reiste jeg for å hente yngstedatteren hos faren sin, så dro vi på ny handletur for å handle inn mat til nyttårsaften hun skal ha med venninner i min leilighet. 

Deretter dro vi dit og strøk duk, støvsuget, dekket bordet og gjorde alt klart til hennes nyttårsaften.

Når det var gjort dro vi til kjærestens leilighet, strøk duk, støvsuget, dekket bordet , skrelte poteter og gjorde alt klart til juleselskapet i dag. 

Akkurat da jeg kunne sette meg ned for å slappe av litt, smalt jeg foten inn i hjørnet på glassbordet og det gjorde så j.... vondt at jeg får bare håpe at naboene ikke hørte meg.

Jeg kom meg i seng nærmere kl. 1 på natta. 

Nå sitter jeg på jobb. Jeg er ganske trøtt og jeg halter i dag, men jeg gleder meg til å komme hjem og spise pinnekjøtt sammen med våre ungdommer. :)

Fikk tilsendt et bilde av pinnekjøttet som putrer i gryta . Nam ! :wub:

Endret av Nicklusheletida
.

Ja, jeg har det veldig bra! Det ble juleferie hjemme på oss, og det er første gang på over 20 år at vi bare holder oss i ro her hjemme. Helt herlig! Jeg har fri hele uka, og nyter rolige dager med seinest frokoster, fine aktiviteter med jentene og spontane besøk her og der. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...