Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften?

13 stemmer

1. 1. Hva skal du på nyttårsaften?

• Skal bort på fest
      4
    • Skal ha fest hjemme
      0
    • Skal ha en rolig kveld hjemme med familie
      6
    • Skal være hjemme alene
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: bee94...52e

Skrevet

Jeg skal på middag hos venner. Midnatt skal vi drikke bobler under åpen himmel og forhåpentligvis se på stjernene og nordlyset. Om det ikke regner da...

Skrevet

Vi er invitert til noen venner sammen med 2-3 andre familier. Blir koselig! Ikke akkurat fest da, men nyttårsaftenselskap 😁

Gjest Gargamel
Skrevet

Det blir kun kjernefamilien i år, for første gang siden vi ble en familie. Litt kjedelig og litt godt:-) 

Skrevet

Være med familien, stille og rolig, blir deilig.

Skrevet

Vi skal bare være hjemme, spise den siste julemiddagen og kose oss. :) Har takket nei til en kveldsmatinvitasjon.

Skrevet

Skal være hjemme med sønnen og samboeren å slappe av. Kanskje ta meg noen cider. 

Skrevet

Dette blir litt av en fest, som vanlig.

Men men.

Anonymkode: b0fb4...ae2

Skrevet

Blir en tur til opphavet. Ellers skal jeg ta det helt med ro. Festing på nyttårsaften, er ikke noe for meg.

Skrevet

Skal i selskap med venner, både barn og voksne, vi blir vel drøyt 20 til sammem.

Ser ut til at det kan bli fint og klart og god sikt til nyttårsrakettene i år. Noen bobler blir det nok også.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir litt av en fest, som vanlig.

Men men.

Anonymkode: b0fb4...ae2

Hver dag er en fest, vel.

Noe i den duren.

Anonymkode: bee94...52e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...