Gå til innhold

Deilig med hverdag igjen?

Deilig med hverdag igjen?  

7 stemmer

1. 1. Deilig med hverdag igjen?

• JA
      3
    • NEI
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du det skal bli deilig med hverdag igjen? Slutt på late dager med masse god mat, og tilbake til opp om morran og striskjorte og havrelefse.

Anonymkode: 1a15b...90a

Nei, kan ikke med hånden på hjertet si det er deilig med hverdag igjen. Juleferien er for min del er sjelden lange dager i ro og mak, snarere er det et ganske mye styr med juleselskaper (som gjerne begynner tidlig på dagen), pakking og hyttetur, og nyttårseslskap etc. Hyggelig, for all del, men kunne tenke meg en liten ferie for bare å slappe av etterpå ;).

23 minutter siden, Xtra skrev:

Nei, kan ikke med hånden på hjertet si det er deilig med hverdag igjen. Juleferien er for min del er sjelden lange dager i ro og mak, snarere er det et ganske mye styr med juleselskaper (som gjerne begynner tidlig på dagen), pakking og hyttetur, og nyttårseslskap etc. Hyggelig, for all del, men kunne tenke meg en liten ferie for bare å slappe av etterpå ;).

Denne jula har vi faktisk bare hatt juleselskap en dag, og det var på julaften. Da var vi oss 5 + 3 besteforeldre. Første juledag var vi 8 hos mine foreldre. Etter det har jentene hatt litt besøk, jeg hadde besøk av ei venninne på vinkveld, og så var vi hos noen andre på nyttårsaften. Så for en gangs skyld har vi ikke stresset, verken med selskaper, pakking, reising eller annet ;-)

FjellOgDalar

Det er ikke vanskelig å svare på for min del.

J A !

Aktiviteter jeg deltar på kommer i gang igjen. Folk jeg har bruk for er tilgjengelige. Samfunnet ligger ikke i dvale, det er salg og jeg har fått kjøpt meg noen nye klær til en hyggelig pris.

Nei. Det er ikke noen tvil - jeg er veldig glad for at ferietida er over :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...