Gå til innhold

Er du fornøyd med livet nå?

5 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med livet nå?

• Ja
      0
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke helt, jeg synes det tar så lang tid å komme seg etter den mageoperasjonen.  Hele kroppen er sliten fremdeles og for å være ærlig så var sykehusoppholdet ikke så vellykket da jeg ikke fikk smertestillende slik de andre pasientene fikk og jeg fikk dermed anti dysflexi og trykksår fordi de glemte å snu meg de første dagene og jeg hadde så vondt at jeg ikke var helt med.

AnonymBruker
Akkurat nå, Dorthe skrev:

Nei, ikke helt, jeg synes det tar så lang tid å komme seg etter den mageoperasjonen.  Hele kroppen er sliten fremdeles og for å være ærlig så var sykehusoppholdet ikke så vellykket da jeg ikke fikk smertestillende slik de andre pasientene fikk og jeg fikk dermed anti dysflexi og trykksår fordi de glemte å snu meg de første dagene og jeg hadde så vondt at jeg ikke var helt med.

Hvorfor fikk du ikke smertestillende?

Anonymkode: 95e7e...aa4

Jeg vet faktisk ikke, jeg fikk fire Paralgin Forte første dagen, mens de andre pasientene hadde epidural eller morfinpumpe i tre dager.  En venninne av meg mente de kanskje trodde jeg ikke hadde sensibilitet og dermed ikke kjente det.

Endret av Dorthe

Ja det er jeg, men jeg er mindre framtidsoptimistisk nå enn jeg var for to år siden. Det er en urolig tid vi lever i syns jeg, og jeg er bekymret for hva som venter neste generasjon. Min genereasjon har vært svært heldige og har hatt svært mange muligheter.

Annonse

AnonymBruker
3 minutes ago, Kayia said:

Ja det er jeg, men jeg er mindre framtidsoptimistisk nå enn jeg var for to år siden. Det er en urolig tid vi lever i syns jeg, og jeg er bekymret for hva som venter neste generasjon. Min genereasjon har vært svært heldige og har hatt svært mange muligheter.

Orker ikke forholde meg til det, eller lese mer om det. Men det blir sikkert atomkrig etc.

Anonymkode: ce19d...fe6

Nicklusheletida
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg prøver å tenke positivt. Det var bra du ikke spurte i går. Da var jeg ganske pessimistisk.

I dag tenker jeg:

- Jeg har en jobb. Jeg har lønn.

- Jeg har en bil som går ( Uten bil kommer jeg meg ikke til jobb )

- Jeg har en koselig , god og varm leilighet.

- Jeg har god helse.

- Jeg har en snill kjæreste og snille barn som jeg er utrolig glade i.

- Jeg har en fin øvrig familie og gode venner.

Da gjør det ikke så mye at jeg må leve ekstremt sparsommelig fremover nå for å unngå å bruke av krisekontoen som skal være til nettopp kriser, eller rettere sagt for å unngå stor krise.

Nicklusheletida
17 minutter siden, Dorthe skrev:

God bedring Dorthe :-)

AnonymBruker

Nei jeg er meget ulykkelig.  Jeg har ikke jobb og jeg kjeder meg.  Jeg har stor gjeld og vet ikke hvordan jeg skal betale den.  Jeg har ikke nok hver måned og krisekontoen er oppbrukt og jeg har måttet ty til kredittkort.  Jeg har vært til tre intervjuer på en måned og fikk ikke de to første jobbene.  Den siste var jeg til i går og jeg greier ikke å vente på svar.  Hvis jeg ikke får den vet jeg ikke hva jeg skal ta meg til.  Jeg kan ikke leve sånn.  Jeg har sviktet alt og alle med store forventninger og nå sitter jeg her.  Jeg finner ikke mening med livet.

Anonymkode: ec01f...2be

On 1/2/2017 at 7:25 PM, Nicklusheletida said:

Ja, jeg prøver å tenke positivt. Det var bra du ikke spurte i går. Da var jeg ganske pessimistisk.

I dag tenker jeg:

- Jeg har en jobb. Jeg har lønn.

- Jeg har en bil som går ( Uten bil kommer jeg meg ikke til jobb )

- Jeg har en koselig , god og varm leilighet.

- Jeg har god helse.

- Jeg har en snill kjæreste og snille barn som jeg er utrolig glade i.

- Jeg har en fin øvrig familie og gode venner.

Da gjør det ikke så mye at jeg må leve ekstremt sparsommelig fremover nå for å unngå å bruke av krisekontoen som skal være til nettopp kriser, eller rettere sagt for å unngå stor krise.

Du glemte lønnsøkning på 36.000 NOK.

Annonse

Nicklusheletida
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte lønnsøkning på 36.000 NOK.

På dette tidspunkt følte jeg meg slett ikke sikker på at jeg ville få det , men det gjør jeg visst. Det er jo ikke sååå mye da :)

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

På dette tidspunkt følte jeg meg slett ikke sikker på at jeg ville få det , men det gjør jeg visst. Det er jo ikke sååå mye da :)

Det er nesten tre måneders minstepensjon.

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

To måneders minstepensjon da.

Men en minstepensjonist trenger ikke å betale penger for å komme seg til jobb. Det må jeg og nå er det også dyrere enn i fjor. Nei, den lønnsøkninga der er ikke veldig mye å rope hurra for. Litt vil det kanskje hjelpe.

10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Men en minstepensjonist trenger ikke å betale penger for å komme seg til jobb. Det må jeg og nå er det også dyrere enn i fjor. Nei, den lønnsøkninga der er ikke veldig mye å rope hurra for. Litt vil det kanskje hjelpe.

Høyere lønnsøkning enn snittet, hvis du ikke tjener over 800 000 da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...