Gå til innhold

I januar og kanskje til og med i februar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 minutter siden, Trine skrev:

Hva var det å svare på eksemplene dine?

Nå føler jeg du bare er ute etter å lage støy. TS er ute etter forslag til billigprodukter som smaker bra. Så skriver noen at det er helt forferdelig å kjøpe billigprodukter. Jeg anser det ikke som debattering å informere om at det ikke er så ille som vedkommende skal ha det til. Det er ikke debattering, det er fakta.

Åja okey, så du kommer med fakta og jeg kverulerer da? Godt med selvinnsikt.

"Alle" her inne har sagt siden dag en at tråder i åpent forum er fritt frem. Og når jeg skriver noe så er det ikke innafor. Hyklere. Og nei, jeg er ikke ute etter å lage støy, det er bare fakta.

25 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå er det slik at jeg har tenkt å forsøke dette uansett hvor mye du har lyst til å debattere saken og så får jeg finne ut av etter hvert hva som er verd å fortsette med å kjøpe og hva som ikke er det.

Har fått noen bra tips og noe har jeg funnet ut av i løpet av de siste to dagene.

Selvklart helt i orden, herregud skal ikke nekte deg det. 

Men ironisk at du skal spare penger på mat men bruke penger på brus, siden du skal spare. Men glem meg, får jo ikke liv å debatere fordi du bryr deg kun om svar som passer deg.

2 minutter siden, Maw87 skrev:

Åja okey, så du kommer med fakta og jeg kverulerer da? Godt med selvinnsikt.

"Alle" her inne har sagt siden dag en at tråder i åpent forum er fritt frem. Og når jeg skriver noe så er det ikke innafor. Hyklere. Og nei, jeg er ikke ute etter å lage støy, det er bare fakta.

Ja, du kverrulerer. Jeg skrev aldri at all maten produseres i Norge.

Jeg har ikke sagt at tråder i åpent forum er fritt fram så ikke bland meg inn i det. Det var ikke engang din kommentar jeg i utgangspunktet kommenterte. Forstår ikke hvorfor du skal hakke løs bare fordi du ikke liker billigprodukter. Det får jo være din sak, du velger selv hva du spiser. Men TS vil ha ned forbruket sitt og da er det en god idé å få ned matbudsjettet.

5 minutter siden, Maw87 skrev:

Men ironisk at du skal spare penger på mat men bruke penger på brus, siden du skal spare. Men glem meg, får jo ikke liv å debatere fordi du bryr deg kun om svar som passer deg.

Der er jeg eng med deg - om man har så dårlig råd at man må knipe godt inn på matbudsjettet en stund så er da brusen det første som droppes helt?

Annonse

1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, du kverrulerer. Jeg skrev aldri at all maten produseres i Norge.

Jeg har ikke sagt at tråder i åpent forum er fritt fram så ikke bland meg inn i det. Det var ikke engang din kommentar jeg i utgangspunktet kommenterte. Forstår ikke hvorfor du skal hakke løs bare fordi du ikke liker billigprodukter. Det får jo være din sak, du velger selv hva du spiser. Men TS vil ha ned forbruket sitt og da er det en god idé å få ned matbudsjettet.

Du antydet at billig mat produseres på samme steder som dyrere merker. Jeg kverulerer ikke når jeg sier i mot det! Du kom med påstand, jeg kom med eksempler hentet fra BI tilbake for å motbevise. Det er fakta. At DOLere tåler dårlig å bli motbevist så jeg første dagen jeg var her. Så slutt med pisset, å skriv tydeligere i stedet!

27 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ups, men ser det var på Rema. Jeg handler på Kiwi :-)

First Price-varianten heter Cola Free.  Ifølge min sønn, som også liker Pepsi Max godt, er den slett ikke verst.  Jeg liker ikke noen slags coladrikker, så jeg kan ikke uttale meg.

Nicklusheletida
23 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvorfor drikke brus i det hele tatt?

Tja, si det ? Jeg har blitt avhengig av Pepsi Max, men hvis jeg ikke finner noe som smaker like godt, da er det ingen vits lenger. Det har gått helt fint uten Pepsi Max nå.

Det går mye bedre når en føler at en må greie seg uten i steden for at en bør greie seg uten :) 

2 minutter siden, Maw87 skrev:

Du antydet at billig mat produseres på samme steder som dyrere merker. Jeg kverulerer ikke når jeg sier i mot det! Du kom med påstand, jeg kom med eksempler hentet fra BI tilbake for å motbevise. Det er fakta. At DOLere tåler dårlig å bli motbevist så jeg første dagen jeg var her. Så slutt med pisset, å skriv tydeligere i stedet!

Jeg antyder ikke at all billig mat produseres i Norge. Så at du kommer med noen eksempler på mat som ikke produseres i Norge anser jeg ikke som motbevisning.

Jeg skriver så tydelig som jeg får til å skrive.

4 minutter siden, laban skrev:

First Price-varianten heter Cola Free.  Ifølge min sønn, som også liker Pepsi Max godt, er den slett ikke verst.  Jeg liker ikke noen slags coladrikker, så jeg kan ikke uttale meg.

Jeg synes first price cola light er den værste brusen jeg har smakt. Men det er noen år siden jeg prøvde den, så det kan jo være den har fått en bedre oppskrift.

Jeg håper Kiwi starter med fast lavpris på pepsi max igjen, slik de hadde før. Nå koster en 4 pack 89(!) kroner. Det er mye penger.

1 minutt siden, Trine skrev:

Jeg antyder ikke at all billig mat produseres i Norge. Så at du kommer med noen eksempler på mat som ikke produseres i Norge anser jeg ikke som motbevisning.

Jeg skriver så tydelig som jeg får til å skrive.

Du skrev, og jeg siterer "De fleste billigproduktene". 

Nicklusheletida
12 minutter siden, Maw87 skrev:

Pust rolig. Joda, jeg leser alle svar, selv de som ikke er svar på spørsmålet :)

Jeg skjønner selvsagt at det er dumt å bruke penger på brus. Har ikke det nå og det er ikke sikkert jeg kjøper det til helga heller.

Annonse

Nicklusheletida
8 minutter siden, laban skrev:

Ok takk, da prøver jeg den hvis lysten blir veldig stor og hvis den er mye billigere .

Har foressten funnet ut at det går helt fint å drikke first-price pulverkaffe og den er mye billigere.. Kaffe er kaffe for meg, men vet det ikke er slik for alle, så får la være med å servere det til gjester :)

2 minutter siden, Inner self skrev:

Jeg synes first price cola light er den verste brusen jeg har smakt. Men det er noen år siden jeg prøvde den, så det kan jo være den har fått en bedre oppskrift.

Det er jo veldig mange forskjellige meninger om alle coladrikkene - noen synes Cola Light er godt, men hater Cola Zero, eller omvendt.  Så man må vel nesten finne sin egen favoritt.  Jeg liker ikke brun brus i det hele tatt, så jeg aner ikke.

AnonymBruker
14 minutter siden, Maw87 skrev:

Du må ha DOL rekord i surmuling og kverulering.

Sånn er det nok.

Anonymkode: d3129...521

AnonymBruker
3 minutter siden, laban skrev:

Det er jo veldig mange forskjellige meninger om alle coladrikkene - noen synes Cola Light er godt, men hater Cola Zero, eller omvendt.  Så man må vel nesten finne sin egen favoritt.  Jeg liker ikke brun brus i det hele tatt, så jeg aner ikke.

Det er kun en ting som gjelder og det er ekte vare.

Sånn er det bare.

Anonymkode: d3129...521

Nicklusheletida
2 minutter siden, laban skrev:

Her hos meg gjelder denne rekkefølgen:

1. Pepsi Max

2. Cola Zero

3. Cola light.

Vanslig Cola drikkes ikke i det hele tatt pga kaloriinnholdet og fordi jeg får pels på tenna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...