Gå til innhold

I januar og kanskje til og med i februar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Takk for tips :-) Jeg kan vel si med en gang at jeg ikke kommer til å bake. Gidder ikke :) Men jeg kutter brødet i skiver på Kiwi, legger i fryseren og tar opp bare noen skiver om gangen. Ble lei av å kaste brød etter av vi ble bare 2 stykker :-)

Forstår det. De to mannfolkene hos oss var borte noen dager, og da muglet brødet!

• 2 uker senere...
Nicklusheletida

Litt om mitt innstrammingsprosjekt eller gjerrighetsprosjekt om dere vil :D

Javisst er det penger å spare på dette. Det meste smaker greit. Vel hvitosten smaker ikke like godt som Jarlsberg. Egentlig smaker den ingenting, men det er det eneste . Helt ok til tacoen eller på ostesmørbrød med krydder.

Rik blir jeg ikke på dette, men har i hvert fall spart inn NRK- lissensen 😀

Litt flaut å legge nesten bare First-price produkter på disken, men jeg blåser i det. 

Synes det er såpass mye å hente på dette. Vi lever fortsatt godt og jeg blir motivert til å fortsette :)

8 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vel hvitosten smaker ikke like godt som Jarlsberg. Egentlig smaker den ingenting, men det er det eneste . Helt ok til tacoen eller på ostesmørbrød med krydder.

Vi bruker billigost til pizza og ostesmørbrød og edamer på skiva. Edameren er råbillig før jul (mye billigere enn Jarlsberg) og vi pleier å kjøpe en haug, de blir bare bedre og bedre jo lenger den ligger. Vi har hatt edamer liggende kjølig i opptil ett år etter dato og den var kjempegod. :) Så lenge den ikke åpnes, men ligger uåpnet i den røde plasten holder den kjempelenge, den bare modnes.

Annonse

Nicklusheletida
16 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi bruker billigost til pizza og ostesmørbrød og edamer på skiva. Edameren er råbillig før jul (mye billigere enn Jarlsberg) og vi pleier å kjøpe en haug, de blir bare bedre og bedre jo lenger den ligger. Vi har hatt edamer liggende kjølig i opptil ett år etter dato og den var kjempegod. :) Så lenge den ikke åpnes, men ligger uåpnet i den røde plasten holder den kjempelenge, den bare modnes.

Lurt og Edamer er godt :)

Nicklusheletida
24 minutter siden, emilie321 skrev:

Kiwi har forresten tilbud på 8 pepsi max for 119 kr nå :)

Takk for tips, men jeg har vent meg av med Pepsi Max. Det var lettere enn jeg trodde :). Har ikke kjøpt Pepsi max siden jeg skrev innlegget. 

10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Takk for tips, men jeg har vent meg av med Pepsi Max. Det var lettere enn jeg trodde :). Har ikke kjøpt Pepsi max siden jeg skrev innlegget. 

Da har du vært kjempeflink. Selv er jeg avhengig, har prøvd å slutte flere ganger uten å lykkes. 

Nicklusheletida
1 time siden, cilie skrev:

Jøss, så flink du er! - Med å spare også👌

Det var sparing som var motivasjonen her ja og da ble det enkelt :)

Jeg har drukket Pepsi max da. Kjæresten pleier å kjøpe det til helga. Jeg gjør ikke det lenger heller. Siden.jeg skrev innlegget har jeg og datteren drukket en flaske med first-price saft. Den er jo så skrekkelig søt, så blander svakt. 

21 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Litt om mitt innstrammingsprosjekt eller gjerrighetsprosjekt om dere vil :D

Javisst er det penger å spare på dette. Det meste smaker greit. Vel hvitosten smaker ikke like godt som Jarlsberg. Egentlig smaker den ingenting, men det er det eneste . Helt ok til tacoen eller på ostesmørbrød med krydder.

Rik blir jeg ikke på dette, men har i hvert fall spart inn NRK- lissensen 😀

Litt flaut å legge nesten bare First-price produkter på disken, men jeg blåser i det. 

Synes det er såpass mye å hente på dette. Vi lever fortsatt godt og jeg blir motivert til å fortsette :)

Så flink du har vært! Gøy å spare inn til noe konkret - som NRK-lisensen :)

Jeg kjøpte First Price kylling (2 kilo tror jeg, frosne lår) på KIWI denne uka, og de ble kjempegode (krydret og hadde på barbecue-saus og stekte i ovnen).

Ellers hadde COOP Mega masse billig forrige uke, og jeg kjøpte inn mye av det vi bruker til vanlig og sparte en god del på det (frukt, grønnsaker, etc - nå stod det helt stille...)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...