Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det Rema driver med for tiden?

Anonymkode: ccfb6...3d2

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

11

• lathans

4

• laban

3

• XbellaX

3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Møkkabutikk. Ekte trønder-kvalitet.

Anonymkode: 2b1e4...514

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møkkabutikk. Ekte trønder-kvalitet.

Saklig.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Maw87 skrev:

Saklig.

Rema har forfalt siden jr. tok over.

Skrevet

Syns det har blitt dyrt på rema egentlig.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det får vi vite i løpet av dagen.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De prøver alt de kan å få oss til å snakke mer om dem, slik at de får mer oppmerksomhet og dermed tjener mer penger. 

Skrevet
1 minutt siden, Maw87 skrev:

Rema er like billig som kiwi, så jo de er like billig som før. 

Det var ikke det jeg skrev. 

Skrevet
1 minutt siden, lathans skrev:

Det var ikke det jeg skrev. 

Men det var det jeg skrev....

Skrevet
2 minutter siden, lathans skrev:

Takk for at du bekrefter du ikke forstod hva Inner self mente og må bedrive din sedvanlige kverulering.

Hen skrev "Syns det har blitt dyrt på Rema" sant?

Jeg svarte, nei det har ikke blitt dyrere på Rema, det er andre som har blitt billigere. 

Så hvem er det som ikke forstp og kverulerer? Lærepengen din er vel nå- Hold tåta til du har lest skikkelig. 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutes ago, Maw87 said:

Er nettopp det hen over ikke er, prisbevisst. Kiwi og coop er ikke billigere i hverdagen kun fordi de har vunnet VGs pristest det siste året (pga idiotisk priskrig) Priser fra en priskrig er ikke reelle. Så da er man vel en lettlurt tullebukk med liten forståelse på hverdagsøkonomi. Eller, "personlig økonomi" om du ikke forsto hva jeg mente.

24 minutes ago, Maw87 said:

Poenget ditt ja.

Rema er like billig som kiwi, så jo de er like billig som før. Kiwi har blitt billigere, og det er nå greit nok. Problemet er at dagligvarer i Norge er for billig i forhold til lønnsveksten. Ikke lett for "lille" Rema å konkurrere mot mafiavirksomhet som Norgesgruppen. Men de klarer seg meget godt.

1. Etter hva jeg kan se er det ingen her som har ment at Kiwi og Coop er billigere kun fordi de har vunnet VGs pristest det siste året.

2. Hvordan kan du "VITE" at Rema er like billig som Kiwi?

3. Hvordan kan du "VITE" at Rema er like billig som før?

4. Hva mener du med "for billig i forhold til lønnsveksten"? Er det en internasjonal standard her, som Norge må måle seg etter? En objektiv definisjon?

5. Kan du bevise at Norgesgruppen bedriver "mafiavirksomhet" som ikke Reitan gjør?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Etter hva jeg kan se er det ingen her som har ment at Kiwi og Coop er billigere kun fordi de har vunnet VGs pristest det siste året.

4. Hva mener du med "for billig i forhold til lønnsveksten"? Er det en internasjonal standard her, som Norge må måle seg etter? En objektiv definisjon?

5. Kan du bevise at Norgesgruppen bedriver "mafiavirksomhet" som ikke Reitan gjør?

Selvfølgelig ikke. Men en kan ikke forvente annet fra bondestanden.

Skrevet
25 minutter siden, Maw87 skrev:

Hen skrev "Syns det har blitt dyrt på Rema" sant?

Jeg svarte, nei det har ikke blitt dyrere på Rema, det er andre som har blitt billigere. 

Så hvem er det som ikke forstp og kverulerer? Lærepengen din er vel nå- Hold tåta til du har lest skikkelig. 

Altså har Rema  blitt dyrere i forhold til konkurrentene.

Gå ta deg en bolle nå.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et tips- Bruk Google og prissammenligninger så VET man sånt. Jeg har ingen intensjon om å bevise en dritt, det var min påstand. (Påstand, i dagligtalen og i filosofien det som uttrykkes i en setning som enten er sann eller usann. I dagligtalen brukes betegnelsen ofte om noe som hevdes ubegrunnet eller stedig.)

Skrevet (endret)
11 minutter siden, lathans skrev:

Altså har Rema  blitt dyrere i forhold til konkurrentene.

Gå ta deg en bolle nå.

Du dreit deg loddrett ut, takk for en god latter :)  Btw, bolle er ikke bra for deg så bør holde deg unna.

Endret av Maw87
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, lathans skrev:

Selvfølgelig ikke. Men en kan ikke forvente annet fra bondestanden.

Bondestanden, lavmål.

Anonymkode: fec41...c36

Skrevet
9 minutter siden, Maw87 skrev:

Du dreit deg loddrett ut, takk for en god latter :) 

Ikke vær beskjeden, latteren er det du som står for, som vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutes ago, Maw87 said:

Et tips- Bruk Google og prissammenligninger så VET man sånt. Jeg har ingen intensjon om å bevise en dritt, det var min påstand. (Påstand, i dagligtalen og i filosofien det som uttrykkes i en setning som enten er sann eller usann. I dagligtalen brukes betegnelsen ofte om noe som hevdes ubegrunnet eller stedig.)

Det er bare undersøkelser det og, det er ingen summering av alle varer, noe som uansett er umulig i og med at vareutvalget er anderledes (Rema 1000 har alle disse dårlige "trønderproduktene" som ikke er av like god kvalitet som de Norgesgruppen har).

Hva er vitsen med å påstå ting om du ikke har intensjoner om å begrunne det? Fjols.

Skrevet
7 minutter siden, lathans skrev:

Ikke vær beskjeden, latteren er det du som står for, som vanlig.

Ooh snap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...