Gå til innhold

Vår frelsers "lørdagskafeen" bare bryr seg om de med psykisk utviklingshemmings meninger???

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg var på lørdagskafeen på vår frelsers menighet rett før jul på grøtfest, og da sa jeg at lys kan bety flamme og flammer kan bety fare, når han spurte oss rundt og sa at lys er bare gode ting, og hva som gir lys. Den tufsete idioten av en prest svarte ikke, han var bare oversåg meg og var en jævel og snakket videre til de andre. (Dette er en klubbspessielt for mennesker med psykisk utviklingshemming, men er vissnokk for alle som vil delta, selv de uten p.u. hva syns dere? Burde jeg bare holdt kjeft når han snakket om at alt som gir lys er godt?

Gjest Gargamel
Skrevet
19 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg var på lørdagskafeen på vår frelsers menighet rett før jul på grøtfest, og da sa jeg at lys kan bety flamme og flammer kan bety fare, når han spurte oss rundt og sa at lys er bare gode ting, og hva som gir lys. Den tufsete idioten av en prest svarte ikke, han var bare oversåg meg og var en jævel og snakket videre til de andre. (Dette er en klubbspessielt for mennesker med psykisk utviklingshemming, men er vissnokk for alle som vil delta, selv de uten p.u. hva syns dere? Burde jeg bare holdt kjeft når han snakket om at alt som gir lys er godt?

Jeg synes du svarte bra. Det trengs noen autister i blant som svarer helt ærlig på tullespørsmål, sånn som du gjorde :-) Alle bør skjønne at lys ikke alltid er bra. Atombomber gir f.eks masse lys.

Jeg synes presten burde gitt deg et svar, men han kom vel ikke på noe å si, så han gikk videre til noen andre.

Jeg tror ikke han mente noe vondt, og jeg synes ikke du trenger å bli sint for en så liten sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...