AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Har du lyst til å gjøre noe med andre? Anonymkode: 47ecf...046 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lyst til å gjøre noe med andre? Anonymkode: 47ecf...046 Nei, er alt for sløv, giddalaus og likeglad pga medisner. Anonymkode: 91111...b99 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lyst til å gjøre noe med andre? Anonymkode: 47ecf...046 Ja 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Spørs hva du tenker på Man blir litt enda mer engstelig med åra Husker en gang i storby for lenge lenge siden jeg fikk det ubegripelige innfall som ung student at jeg gikk inn i en katolsk kirke og stilte meg i kø i skriftehuset Man forstod jeg var bare en nyskjerrig galning og ut bar det med en hau med kateketer osv i hæla Takket være ungdom klarte jeg løpe fra dem ut i natta nedover gater og streder Er ikke særlig religiøs kanskje dessverre men underlig nok selv om ikke samme syn i ett og alt til evig tid Har en egen varm følelse når paven deres kommer frem i sin enkelhet og sier Boneseras (beklager skrivefeil) Er mer forsiktig og hensyn og tvil i dag om det meste Anonymkode: f77c5...37b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Spørs hva du tenker på Man blir litt enda mer engstelig med åra Husker en gang i storby for lenge lenge siden jeg fikk det ubegripelige innfall som ung student at jeg gikk inn i en katolsk kirke og stilte meg i kø i skriftehuset Man forstod jeg var bare en nyskjerrig galning og ut bar det med en hau med kateketer osv i hæla Takket være ungdom klarte jeg løpe fra dem ut i natta nedover gater og streder Er ikke særlig religiøs kanskje dessverre men underlig nok selv om ikke samme syn i ett og alt til evig tid Har en egen varm følelse når paven deres kommer frem i sin enkelhet og sier Boneseras (beklager skrivefeil) Er mer forsiktig og hensyn og tvil i dag om det meste Anonymkode: f77c5...37b Interessant. Du må ha levd et langt og innholdsrikt liv, med all denne livsvisdommen. Anonymkode: 47ecf...046 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 1 hour ago, Gargamel said: Ja Eksempelvis? Anonymkode: 47ecf...046 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.