Gå til innhold

Skal du gjøre noe med mening i dag?

Skal du gjøre noe med mening i dag?  

7 stemmer

1. 1. Skal du gjøre noe med mening i dag?

• JA
      5
    • NEI
      2

Anbefalte innlegg

7 timer siden, emilie321 skrev:

Idag skal jeg gjøre dagen så god som mulig.

Har time hos terapeuten og skal gå tur med en venninne.  

Skal skrive en ukeplan pluss litt rydding og vasking. 

Det er jo ikke mye, men er det jeg kan få til idag. 

Fikk du gått tur i går?

Så lurt å lage ukeplan :-)

Fortsetter under...

20 timer siden, cilie skrev:

Har slappet mye av og forberedt meg til jobben i morgen. Vet ikke hvorvneningsfylt det er, men nødvendig.

Pssst - har skrevet en pm til deg :-)

Minstejenta og jeg var helt enige i morges om at vi ikke liker mandager.... Fy så tungt det var å stå opp i dag :angry:

30 minutter siden, påskelilje skrev:

Pssst - har skrevet en pm til deg :-)

Minstejenta og jeg var helt enige i morges om at vi ikke liker mandager.... Fy så tungt det var å stå opp i dag :angry:

Den synes ikke å ha kommet. Vet en annen slet med å sende meg pm også. Det er en del like navn ute og går. Jeg er "cilie."

4 minutter siden, cilie skrev:

Den synes ikke å ha kommet. Vet en annen slet med å sende meg pm også. Det er en del like navn ute og går. Jeg er "cilie."

Merkelig. Se nå. Nå er jeg 100 % sikker på at jeg valgte Mummitroll-cilie :-)

25 minutter siden, påskelilje skrev:

Fikk du gått tur i går?

Så lurt å lage ukeplan :-)

Fikk ikke gått tur igår, var i bursdag  (12 mil unna) Brukte hele dagen på det. Men jeg var flink, spiste salat da de andre spiste kake :)

Jeg trenger en ukeplan rett og slett fordi det da blir lettere å få nok hvile/ro, pluss at jeg trenger litt struktur  (det går helt rundt i toppetasjen hvis det blir for hektisk) :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...