Gå til innhold

DOL admin er mestere på å slette trådene mine, men godtar å beholde andre sine grovere tråder mer???

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg la ut anonyme youtubevideoer av meg som sliter om nettene, ingen nakenhet og ingen sex eller stripping, bare jeg i senga, fordi jeg lurte på om det var normalt å være så redd om nettene. Hvorfor elsker DOL å spane meg ned ved å først pine meg med droppe å svare på trådene mine men kan svare på alle andres tråder enten de er sakelige eller bare visvas, for så å få admin til å slette tråden??? Dette er grunnen til at jeg syns DOL er blitt noe dritt.

Videoene er fra en youtubekonto som ikke utgjør noe person navn.

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er på tide at det ryddes her inne om dette skal fremstå som et forum folk oppsøker når de ønsker svar på noe. Dette stedet fremstår som mer og mer som bare vås. Det burde ryddes langt hardere.

Anonymkode: 5b405...2a7

Gjest Admin Doktoronline
24 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg la ut anonyme youtubevideoer av meg som sliter om nettene, ingen nakenhet og ingen sex eller stripping, bare jeg i senga, fordi jeg lurte på om det var normalt å være så redd om nettene. Hvorfor elsker DOL å spane meg ned ved å først pine meg med droppe å svare på trådene mine men kan svare på alle andres tråder enten de er sakelige eller bare visvas, for så å få admin til å slette tråden??? Dette er grunnen til at jeg syns DOL er blitt noe dritt.

Videoene er fra en youtubekonto som ikke utgjør noe person navn.

Hei,

Vi tillater ikke at våre brukere legger ut informasjon om seg selv som er egnet til å identifisere dem.

Blomsterfluen
42 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Hei,

Vi tillater ikke at våre brukere legger ut informasjon om seg selv som er egnet til å identifisere dem.

Ok.

Blomsterfluen
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er på tide at det ryddes her inne om dette skal fremstå som et forum folk oppsøker når de ønsker svar på noe. Dette stedet fremstår som mer og mer som bare vås. Det burde ryddes langt hardere.

Anonymkode: 5b405...2a7

Ja. Ivertfall når jeg blir kallt hypo motvillig, og de forteller at jeg bare kjenner etter normale fenomener, og er pirkete på mine ordforråd istedenfor å bare svare ja eller nei eller saklig på trådens spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...