Gå til innhold

Hvor mange ganger....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Trine skrev:

Skal vi svare på "Har du det bra nå?", "Har du det kjipt nå?", "Er du fornøyd?" o.s.v. Jeg tror ikke tilværelsen til folk endrer seg så ofte som disse spørsmålene dukker opp.

jeg tenker at disse trådene kunne hatt noe for seg om trådstarter og deltagere i dem var delte litt og var litt engasjert i hverandres svar. Men når de sklir ut i men, men og vel, vel og sånn er det med det er de bare vasete fyll på siden man ignorerer.

Anonymkode: 67411...d52

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416056-hvor-mange-ganger/#findComment-3746560
Del på andre sider

Ja, jeg ser ikke poenget. Men jeg tenker det kan jo være fra en person som har vanskelig for å snakke med folk.

Men når TS ikke engang svarer selv på spørsmålet. Og det kommer en eller to svar med JA, eller men men, høres ut som ett fullverdig liv... Vel da blir det ignorering..

Anonymkode: c6df6...3dc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416056-hvor-mange-ganger/#findComment-3746563
Del på andre sider

3 timer siden, Trine skrev:

Skal vi svare på "Har du det bra nå?", "Har du det kjipt nå?", "Er du fornøyd?" o.s.v. Jeg tror ikke tilværelsen til folk endrer seg så ofte som disse spørsmålene dukker opp.

Ok, jeg ser problemet, deler av (dol)samfunnet har en sosialiseringsform/metode som ikke passer deg, det gjør deg frustrert. Helt forståelig

Men, så kommer det store problemet, hvordan ser du for deg at dette skal løses? Hva er dine forslag, og hvordan ville du følt det om situasjonen var motsatt, at ditt forslag ble brukt mot deg, i en tenkt situasjon hvor det var motsatt og hvor folk ikke likte din sosialiseringsform/metode

Anonymkode: 7045e...dc3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416056-hvor-mange-ganger/#findComment-3746565
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg ser problemet, deler av (dol)samfunnet har en sosialiseringsform/metode som ikke passer deg, det gjør deg frustrert. Helt forståelig

Men, så kommer det store problemet, hvordan ser du for deg at dette skal løses? Hva er dine forslag, og hvordan ville du følt det om situasjonen var motsatt, at ditt forslag ble brukt mot deg, i en tenkt situasjon hvor det var motsatt og hvor folk ikke likte din sosialiseringsform/metode

Anonymkode: 7045e...dc3

Nei, det gjør meg overhode ikke frustrert. Jeg er ganske vant med sosialiseringsformer som egentlig ikke passer meg. For at jeg skal bli frustrert over dem så må de være av en belastende sort. Jeg syns ikke disse trådene eller spørreundersøkelsene er belastende, men de fører jo ingen vei og da vil jeg gjerne ha en forklaring på hvorfor de opprettes. Jeg forstår ikke poenget med å kommunisere dersom man ikke har noe å si.

Hæ??? Jeg spurte bare om hvor mange ganger vi skal svare på disse spørsmålene. Jeg syns det er dumt å ikke svare fordi jeg tror trådene blir laget pga et ønske om litt oppmerksomhet. Men når man føler at svaret er ubetydelig for den som startet tråden, så blir det vanskelig å svare syns jeg. Det er da mange som ikke liker min sosialiseringsform, de syns ikke det er nok å skrive, de må ringe eller møtes og ta en kopp kaffe eller 10. Sånn er det bare, alle kan ikke like det samme. Men man må jo få lov til å spørre, hvordan skal man ellers kunne forstå hva den andre personen ønsker og mener?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416056-hvor-mange-ganger/#findComment-3746583
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...