Gå til innhold

Nå snuser like mange unge kvinner som eldre menn

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Trine said:

Jeg snuser sånn at jeg skal klare å røyke litt mindre. Syns ikke det er kult. Har aldir vært opptatt av hva som er kult og ikke.

Syns du er ganske fokusert på det å definere egen identitet jeg. F.eks. når du snakker om fjellturene dine, og at du skifter dekk på bilen din selv. Du fikser ting i hjemmet selv; sånn er du. Dette er ikke noe anderledes enn å gjøre noe fordi det er "kult"; det handler om identitet.

Så har du de som ikke gidder å "forklare seg". Men det kan også være snakk om identitetsdefinering, en litt sånn likegyldig innstilling til etikette.

Anonymkode: 60977...a85

Fortsetter under...

Jeg snuser. Var tidligere røyker i mange år. Så fikk jeg astma av røykningen. Snus ble reddningen. Snus er beviselig mindre farlig. I sverige så har de funnet tall for snusere, og de levde ikke kortere enn generelle befolkningen. Av og til kommer det "sjokkerende" nyheter om hvor farlig snus er, men det blir gang på gang tilbakevist.

Uansett, jeg klarer nok ikke å slutte. Allerhelst snuser jeg løssnus. Bestefaren min tygde skrå, som anses som værre, da det er fermentert, og ikke pasteurisert slik snus er. han ble 94 år.

Ja, så kom det en tirade. Hehe

On topic, ja, det er nok trendy og snuse. også må man ikke glemme att det er godt. Man får en avslappende svak velværefølelse av å snuse. Det er derfor folk begynner med det.

Anonymkode: 1f6d6...f99

Snus hjalp veldig på stress for min del. Gikk fra røyk til snus for 12 år siden. Sluttet og snuse for to år siden, faktisk overraskende lett. Savner å ta snus når jeg er stressa, ellers er jeg glad for å ikke være avhengig og styrt av snusen :) 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du er ganske fokusert på det å definere egen identitet jeg. F.eks. når du snakker om fjellturene dine, og at du skifter dekk på bilen din selv. Du fikser ting i hjemmet selv; sånn er du. Dette er ikke noe anderledes enn å gjøre noe fordi det er "kult"; det handler om identitet.

Så har du de som ikke gidder å "forklare seg". Men det kan også være snakk om identitetsdefinering, en litt sånn likegyldig innstilling til etikette.

Anonymkode: 60977...a85

Nå forstår jeg ikke hva du prater om. Er det noe galt med fjellturer, eller å skifte dekk, eller å ha en identitet? Jeg skifter ikke dekk fordi jeg syns det er kult, jeg gjør det for å være sikker på å få det til om jeg en gang skulle punktere. Jeg går på fjellet fordi jeg syns det er kult (som i moro) å se hvordan hundene koser seg og jeg kan ta masse bilder. Men ingenting av det jeg gjør gjør jeg for å være kul.

1 time siden, Trine skrev:

Nå forstår jeg ikke hva du prater om. Er det noe galt med fjellturer, eller å skifte dekk, eller å ha en identitet? Jeg skifter ikke dekk fordi jeg syns det er kult, jeg gjør det for å være sikker på å få det til om jeg en gang skulle punktere. Jeg går på fjellet fordi jeg syns det er kult (som i moro) å se hvordan hundene koser seg og jeg kan ta masse bilder. Men ingenting av det jeg gjør gjør jeg for å være kul.

Ikke bry deg, Trine. Bare en som vet å irritere.

Anonymkode: dc101...f0c

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...