Gå til innhold

Hjelp, jeg er så utrolig kvalm, brintellex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er desperat nå. Har gått på brintellex i en uke nå, og kjenner meg kronisk kvalm. Kaster ikke opp, bare kjennes som om jeg skal. Har brukt mange forskjellige AD før, men aldri blitt kvalm på dette nivå. Vær så snill å si at det går over snart!?!

Anonymkode: 988df...715

Skrevet

Det er vanskelig å si akkurat når det går over, men det går over. Det er vanlig at en i starten på antidepressiva får en del slike oppstartsbivirkninger. Du må nesten bare holde ut!

Skrevet
53 minutter siden, tilstede skrev:

Det er vanskelig å si akkurat når det går over, men det går over. Det er vanlig at en i starten på antidepressiva får en del slike oppstartsbivirkninger. Du må nesten bare holde ut!

Takk for svar:-)) får holde ut ja!

Anonymkode: 988df...715

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk kvalmedempende (husker ikke navnet, men var noe flytende) en gang jeg startet opp med en medisin jeg ble kvalm av tidligere. Fungerte perfekt! 

Worrisome Plenty
Skrevet
4 timer siden, Zyprexus skrev:

Jeg fikk kvalmedempende (husker ikke navnet, men var noe flytende) en gang jeg startet opp med en medisin jeg ble kvalm av tidligere. Fungerte perfekt! 

afipran?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...