AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 Hei, er desperat nå. Har gått på brintellex i en uke nå, og kjenner meg kronisk kvalm. Kaster ikke opp, bare kjennes som om jeg skal. Har brukt mange forskjellige AD før, men aldri blitt kvalm på dette nivå. Vær så snill å si at det går over snart!?! Anonymkode: 988df...715 0 Siter
tilstede Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 Det er vanskelig å si akkurat når det går over, men det går over. Det er vanlig at en i starten på antidepressiva får en del slike oppstartsbivirkninger. Du må nesten bare holde ut! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 53 minutter siden, tilstede skrev: Det er vanskelig å si akkurat når det går over, men det går over. Det er vanlig at en i starten på antidepressiva får en del slike oppstartsbivirkninger. Du må nesten bare holde ut! Takk for svar:-)) får holde ut ja! Anonymkode: 988df...715 0 Siter
Zyprexus Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 Jeg fikk kvalmedempende (husker ikke navnet, men var noe flytende) en gang jeg startet opp med en medisin jeg ble kvalm av tidligere. Fungerte perfekt! 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 4 timer siden, Zyprexus skrev: Jeg fikk kvalmedempende (husker ikke navnet, men var noe flytende) en gang jeg startet opp med en medisin jeg ble kvalm av tidligere. Fungerte perfekt! afipran? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.