AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 Hvilke erfaringer har dere med denne typen antidepressiva? I forhold til effektivitet og bivirkninger. Har depresjon, angst og psykosesymptomer. Anonymkode: 0b084...50f 0 Siter
kovakova Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 ved 40 mg og reduksjon av litium fikk jeg mani og psykose, men når jeg bruker det med litium og bare 20 mg, så har jeg bare utrolig god effekt og ingen bivirkninger 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, kovakova skrev: ved 40 mg og reduksjon av litium fikk jeg mani og psykose, men når jeg bruker det med litium og bare 20 mg, så har jeg bare utrolig god effekt og ingen bivirkninger Ja, har sett at mani kan være en (skjeldnere) bivirkning. Har ikke opplevd dette før, da, men det ligger i slekten. Min bestemor har bipolar lidelse 1. Anonymkode: 0b084...50f 0 Siter
kovakova Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, har sett at mani kan være en (skjeldnere) bivirkning. Har ikke opplevd dette før, da, men det ligger i slekten. Min bestemor har bipolar lidelse 1. Anonymkode: 0b084...50f jeg har også bipolar 1 0 Siter
Tandorini Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Jeg brukte det før. Det fungerte veldig godt mot min depresjon. Oppstartsbivirkninger som lett kvalme, uro (angstfølelse) og munntørrhet. Relativt rask effekt - bedring etter et par uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, Tandorini skrev: Jeg brukte det før. Det fungerte veldig godt mot min depresjon. Oppstartsbivirkninger som lett kvalme, uro (angstfølelse) og munntørrhet. Relativt rask effekt - bedring etter et par uker. Så flott! Anonymkode: 0b084...50f 0 Siter
Hellemyr Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 Jeg er gla jeg er sluttet på de gikk opp 50 kg 0 Siter
kupton Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 (endret) Fluoxetin/Fontex har stort sett de samme positive og negative egenskaper som gruppen SSRI som den tilhører. Endret 20. januar 2019 av kupton skrivefeil 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 Jeg merket ingen effekt av Fontex annet enn at jeg knapt sov. Anonymkode: 01cbc...ccc 0 Siter
kupton Skrevet 21. januar 2019 Skrevet 21. januar 2019 BIAS. Når du stiller et slik spørsmål her på DOL, må du huske at det er en utvalgsskjevhet i hvem som "henger" her. Alle de som var friske og i funksjon, men så fikk en depresjon, behandling og ble helt friske og funksjonsdyktige igjen, de er sannsynligvis ikke her. I hvert fall er de svært underrepresentert. Her er det en meget klar overvekt av de som ikke ble helt bra av den behandling de fikk. Derfor får du, som i denne tråden, en overvekt av negative svar. Disse er ikke representativt for alle de som har brukt Fontex. 0 Siter
Gjest newnick Skrevet 21. januar 2019 Skrevet 21. januar 2019 En av mine nærmeste har hatt meget god effekt, og er nå frisk for sin depresjon pga medisinen. Det krevde dog tålmod. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.